Ніхто не заперечуватиме, що більшість українців, на жаль, не можуть дозволити собі новеньке авто від виробника, а тому змушені шукати транспортний засіб на вітчизняному вторинному ринку або ж підшукувати собі "конячку" за кордоном. При цьому всі хочуть придбати ненадійну машину, яка прослужить не один рік.
Днями німецька організація TÜV Sud опублікувала рейтинг якості авто за 2023 рік. Він був складений на основі даних техогляду за 10 мільйонами автомобілів.
Результати опубліковані на сайті TÜV Sud.
У лідерах рейтингу опинилися моделі на платформі Volkswagen Golf (особливо мінівен Sportsvan та Audi TT), а також Mercedes B-Class.
А ось в аутсайдерах серед двох- та трирічних автомобілів виявилася Tesla Model 3.
Найнадійніші вживані авто за даними TÜV Sud:
У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів
Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики
Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна
Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."
Вік 2-3 роки:
- Volkswagen Golf Sportsvan – 2% авто з дефектами.
- Audi Q2 — 2,1%.
- Audi TT — 2,5%.
Вік 4–5 років:
- Volkswagen Golf Sportsvan - 4,2% авто з дефектами.
- Volkswagen T-Roc — 4,2%.
- Volkswagen T-Cross — 4,6%.
А ось до трійки аутсайдерів за надійністю двох- і трирічних машин увійшли Tesla Model 3 (14,7 відсотка), Dacia Logan (11,4 відсотка) та Seat Alhambra (10,3 відсотка).
Вік 6–7 років:
- Mazda CX-3 – 6,5% авто з дефектами.
- Audi TT — 7,2%.
- Volkswagen Golf Sportsvan — 7,3%.
Вік 8–9 років:
- Mercedes B-Class – 10,5% авто з дефектами.
- Suzuki SX4 — 10,8%.
- Volkswagen Golf Sportsvan — 10,9%.
Вік 10-11 років:
- Audi TT - 12,3% авто з дефектами.
- Mercedes B-Class — 14,6%.
- Volkswagen Touareg — 15,6%.
Вік 12–13 років:
- Audi TT – 15% авто з дефектами.
- Volkswagen Golf Plus — 20,7%.
- Toyota RAV4 — 21,3%.
Крім того, в ході дослідження експерти TUV SUD дійшли таких висновків:
- Середній вік автомобілів у Німеччині перевищив десять років і зараз становить 10,1 року. Це пов'язано з інфляцією, зростанням процентних ставок за кредитами та погіршенням прогнозів на майбутнє.
- Частка виявлених під час перевірки критичних дефектів зросла з 17,9 відсотка минулого року до 20,5 відсотка у 2023-му – це пов'язують із погіршенням фінансового стану автовласників, які не поспішають витрачатися на ремонт та технічне обслуговування.
Читайте також:
Адже про це не всі знали: хто з українців може отримувати пенсію у розмірі 8000 гривень
Українцям у Польщі збільшують виплати: кому і на скільки