Стало відомо, що німецький автовиробник Volkswagen запланував домогтися економії на витратах у розмірі 10 млрд євро до 2026 року. Вся справа в тому, що високі витрати та низька продуктивність скорочують конкурентоспроможність VW.
Так, 6 грудня 2023 року голова бренду VW Томас Шефер заявив, що керівництво компанії прагне, щоб Volkswagen знову став провідним світовим брендом. Саме тому було прийнято непросте рішення зменшити витрати та збільшити рентабельність операцій з урахуванням розвитку у напрямі електричної мобільності.
Насамперед компанія реалізовуватиме 20% зниження витрат на робочу силу. Для цього будуть потрібні масштабні скорочення персоналу — як працівників, так і адміністративного складу. Під звільнення потраплять усі працівники, народжені у 1967 році та старші, а також інваліди, народжені з 1968 року.
Зі складу адміністрації буде звільнено п'яту частину співробітників. Компанія на невизначений термін запровадить заборону на укладання нових постійних трудових договорів.
"У наступні кілька років нам доведеться скоротити робочі місця. Ми будемо робити це соціально відповідально, максимально можливо використовуючи схеми раннього виходу на пенсію”, - повідомив глава HR-напрямку VW Гуннар Кіліан співробітникам VW у внутрішньому документі, який опинився у розпорядженні The Wall Street Journal. /span>
"У майбутньому нам у VW доведеться працювати з меншою кількістю людей у багатьох сегментах", - заявляв неодноразово і голова бренду VW Томас Шефер.
Якщо ви досить розумні, то ви зробите це: навіщо садівники обв'язують дерева колготками
Лимон для схуднення не вранці, а перед сном: як правильно вживати, щоб кілограми танули
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
Крім того, буде значно скорочено програму розробки нових автомобілів. За термінами – не більше 36 місяців замість допустимих до 50. Volkswagen наполягає, що трьох років буде достатньо, щоб вивести автомобіль на ринок "без шкоди для якості та безпеки". Лише цей захід повинен допомогти компанії заощадити понад 1 млрд євро до кінця 2028 року.
Ще однією важливою зміною в образі роботи стане складання набагато меншої кількості тестових автомобілів. А ще планується переглянути підходи до закупівель, знизити трудомісткість виробничих процесів та скоротити гарантійні зобов'язання щодо автомобілів.