Багато недбалих автовласників, які не підготували свій автомобіль до майбутніх холодів, зіткнуться з проблемами при запуску двигуна.
В одних сяде акумулятор, іншим заливатимуть свічки запалювання через погане розпилення бензину, а в тих, хто має дизельний двигун, у баку залишилося літнє паливо, яке загусне на морозі.
Як так виходить, що буквально минулого тижня машина заводилася без проблем, а сьогодні відмовляється запускатись на відносно невеликому морозі?
Справа в тому, що автомобіль, навіть дуже сучасний і технологічний, необхідно своєчасно готувати до майбутнього холодного сезону.
Регулярне профілактичне обслуговування є запорукою довготривалої та стабільної роботи будь-якого транспортного засобу.
Якщо дбайливо ставитися навіть до старих вітчизняних автомобілів своєчасним ремонтом та підготовкою до зимових умов, вони справно функціонуватимуть і у люті морози. І навпаки - деякі власники навіть дорогих іномарок зазнають складнощів із запуском через погану підготовку техніки до зниження температур.
"Мене реально теліпало": військовий розповів, через що розлютився на Тараса Цимбалюка з шоу "Холостяк"
Як обдурити весну: хитрий трюк, який змусить яблуню цвісти за вашим розкладом
Яка дата - ідеал: 5 перевірених днів, коли у 2025 потрібно ставити ялинку, щоб 2026 був вдалим
Дві стіни – не панацея: експерт розповів, де ховатися під час обстрілу, якщо укриття далеко
Докладніше розглянемо основні причини, через які автомобільний двигун може погано заводитися в зимовий період.
Найчастіше винуватцем проблем стає акумулятор. Причому не лише через його внутрішні несправності, а й за зовнішніми факторами. Наприклад, може бути недостатній рівень електроліту через витоки, низька щільність електроліту внаслідок, саморозряд через брудні та вологі клеми та кришку.
Все це призводить до різкого зниження сили струму, що віддається акумулятором, особливо на морозі.
Влітку такий частково несправний акумулятор ще якось справляється зі своїми завданнями, а з настанням холодів демонструє свою непрацездатність. Якщо далі клеми акумулятора окислені і покриті брудом, так само як і слабо затягнуті, навряд чи варто очікувати від нього високих пускових струмів, необхідних для провертання олії, що загуснула в двигуні.
При поганому контакті та високому перехідному опорі в ланцюгу зарядки ні про який інтенсивний старт двигуна не може бути й мови.
Особливо важке навантаження лягає на ослаблений акумулятор, якщо в двигун залито занадто в'язке на холоді масло, що не відповідає зимовому сезону.
Читайте також:
