У минулі десятиліття в Радянському Союзі водії різних вантажних транспортних засобів вдавалися до творчих методів збільшення своїх вигод.

Одним з таких методів було використання простих, але ефективних хитрощів при перевезенні різних рідких вантажів.

Наприклад, водії цистерн, які перевозили напої, знаходили шлях до "безкоштовного" запасу.

Вони прикріплювали відро до дна цистерни так, щоб воно наповнювалося разом з рідиною під час завантаження. Коли цистерна була повністю випорожнена, у відрі залишалося трохи напою. Однак головне було акуратно довести цебро з рідиною до будинку, щоб не втратити "зароблене".

Окремий вид "креативного" водіння розвивався серед водіїв цистерн із пивом.

Робота на такому транспортному засобі вважалася привілейованою, але для того, щоб потрапити туди, потрібно було мати зв'язки або бути готовим до хабарів. Ця професія дарувала водіям необмежений доступ до свіжого пива. Вони могли без особливого ризику зливати трохи пінного на кожному завантаженні, використовуючи особливості конструкції цистерни.

Популярні новини зараз

Польща зібралася перекрити кордон із Україною

Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Показати ще

У світі молочних перевезень також існували хитрощі. Водії молоковозів впроваджували дерев'яні бруски у цистерну та прив'язували їх до кришки.

Дорогою до місця призначення, при трясках на нерівних дорогах, молоко в цистерні збивалося, перетворюючись на олію. Це масло ставало приємним бонусом для шоферів та їхніх сімей.

Ще одним хитромудрим прийомом використовувалися при перевезенні вантажів за вагою.

Водії приходили на ваги з автомобілем та причіпляли до нього відро із чавунною гирею. Ця гиря вагою 16 або 32 кг ховалася під ганчірками і робила автомобіль важчим. Перед навантаженням водій витягав гирю, ховав її на підприємстві та вантажився продукцією. Таким чином він міг отримати кілька додаткових кілограмів будь-якого товару, який перевозив. Це був свого роду "ваговий обман", що дозволяв водіям збільшувати вигоду від перевезення різноманітних товарів.

Читайте також: