Дослідження, проведене британськими експертами, виявило цікаві тенденції у поведінці водіїв трьох конкретних автомобільних брендів: Subaru, BMW та Porsche.
Ці марки часто стають об'єктом обговорення через те, що їхні водії порушують правила дорожнього руху частіше, ніж представники інших марок. Що цікаво, дослідники пов'язують цю поведінку не тільки з індивідуальними особливостями водіїв, а й з маркетинговими стратегіями виробників.
Понад 400 000 випадків дорожньо-транспортних пригод у Великій Британії були аналізовані в рамках дослідження. Результати показали, що водії Subaru, BMW та Porsche виділяються серед інших учасників дорожнього руху своєю схильністю до агресивного водіння. Вони схильні до перевищення швидкості, проїжджають на червоне світло світлофора, здійснюють небезпечні обгони та інколи ігнорують пішохідні переходи.
Один із ключових аспектів, виявлених дослідженням, – це вплив маркетингових кампаній виробників. У рекламних роликах Subaru, BMW та Porsche часто підкреслюється спортивність та видатні характеристики їхніх автомобілів. Цей акцент на високій продуктивності та динаміці може створювати у власників цих автомобілів відчуття свободи та переваги на дорозі, що, можливо, стимулює агресивну поведінку за кермом.
Чудовим фактом є той факт, що компанія Subaru поступово змінює свій імідж, зосереджуючись на виробництві сімейних автомобілів, проте результати дослідження вказують на збереження певної тенденції у її водіїв до порушень правил дорожнього руху.
Читайте також: