Ми всі звикли, що у сучасних машинах багато розумних помічників. Наприклад, помічник, який тримає машину у смузі чи допомагає різко загальмувати. Деякі досвідчені водії відключають такі функції, тому що не довіряють електроніці в керуванні машиною. Але круїз-контроль, навпаки, часто включають.

Ця функція зручна у далеких поїздках. Натиснув кнопку, виставив швидкість і дивишся на дорогу. Іноді натискаєш на гальмо, якщо на дорозі з'являється щось небезпечне.

Нові моделі машин мають адаптивний круїз-контроль. Він вміє сам скидати швидкість, тримати дистанцію до машини попереду і повністю зупинятися. Але ця корисна функція має і мінуси, особливо восени.

Восени на дорогах багато калюж та бруду. При заморозках з'являється крига. Це небезпечно – колеса можуть втратити зчеплення з дорогою. Тоді машина стає некерованою. Це може призвести до занесення та аварії. До чого тут круїз-контроль?

При увімкненому обмежувачі швидкості машина різко прискорюється. А при різкому розгоні колеса можуть "зловити клин" у калюжі чи на льоду. Тоді відбувається аквапланування. Машину складно контролювати навіть на малій швидкості. При маневрі навіть машина, що повільно їде, може занести.

Ще одна проблема - на калюжах скупчуються олія та бензин з дороги. Це погіршує зчеплення коліс та вони ковзають. Навіть найкращі шини можуть раптом втратити контакт із дорогою.

Популярні новини зараз

Маршрутки без готівки»: у Києві хочуть запустити оплату карткою, але є важливе "але", яке все псує

"Terra incognita": Ксенія Мішина шокувала фанів новою професією, на яку ніхто не очікував

Шок у шкільних їдальнях України: діти викидають їжу через "невдале меню"

В Україні з 1 жовтня соцдопомогу отримають навіть ті пенсіонери, хто ніколи не працював: кому пощастить

Показати ще

Тому при дощі чи снігу краще відключити круїз-контроль. Він може спричинити погані наслідки.

Читайте також: