Проект позашляховика ЛуАЗ-1301 мав цікаву історію розвитку у 1980-х роках, зазнавши кількох прототипів та удосконалень. Спочатку автомобіль мав кузов зі скловолокна, що відрізнялося від брезентових верхів, що використовуються на аналогічних автомобілях.

Він був заснований на стандартному шасі 969, але у прототипу виникли проблеми з джерелом енергії – 30-сильним двигуном з повітряним охолодженням, який був відомий своєю недостатньою потужністю та ненадійністю.

ЛуАЗ: архівне фото

Визнаючи необхідність доробок, 1988 року з'явився другий прототип. Ця версія відрізнялася новим шасі, що несе, з навісними пластиковими панелями і могла похвалитися удосконаленим двигуном рідинного охолодження МеМЗ-245 об'ємом 1,1 літра і потужністю 53 кінських сили, який являв собою значну модернізацію в порівнянні з попереднім двигуном.

Ця силова установка була запозичена у "Таврії", яка на той час була моделлю легкового автомобіля.

ЛуАЗ: архівне фото

Популярні новини зараз

Автомобілістів попередили: тепер хочуть позбавляти прав

Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."

Показати ще

Прототип 1988 року приніс додаткові вдосконалення, у тому числі систему пружинної підвіски з пневматично регульованим дорожнім просвітом, постійний повний привід і міжосьовий диференціал, що блокується.

Дизайн інтер'єру також черпав натхнення із «Таврії».

В рамках розробки було виготовлено та випробувано декілька тестових зразків з метою доведення автомобіля та відпрацювання технології його виробництва.

ЛуАЗ: архівне фото

До 2002 року прототип був обраний як основа для потенційної серійної моделі, і передбачалося, що його ціна буде в діапазоні від 3000 до 3500 доларів.

Однак, незважаючи на перспективні розробки та вдосконалення, позашляховик ЛуАЗ-1301 так і не перейшов у серійне виробництво. Виробниче підприємство, яке стоїть за проектом, зіткнулося з проблемами, зокрема, з відсутністю постійної підтримки з боку держави.

ЛуАЗ: архівне фото

Отже, завод переключив свою увагу на збирання більших агрегатів, таких як автомобілі ВАЗ та УАЗ, що зрештою призвело до припинення проекту ЛуАЗ-1301, який залишився цікавим главою в історії розвитку автомобілебудування.

Читайте також:

Перекупників тепер не буде: як через "Дію" купити квиток на поїзд. Цього все довго чекали

Як змусити дитину їсти овочі та фрукти: хитрощі, які позбавлять газування та чіпсів

Дика жижа з мокрим снігом: синоптики попередили українців про погоду до кінця тижня