У радянській автомобільній історії один експериментальний автомобіль виділяється як сміливий прорив у технології переднього приводу.
НАМІ-0132, створений на базі Fiat-124 і що випускався в той же час, коли Волзький автомобільний завод у Тольятті готувався до серійного виробництва Fiat-124, дозволив заглянути в дискусію серед радянських автомобільних експертів про переваги переднього приводу для вітчизняних легкових автомобілів.
На той час точилися дискусії щодо можливості впровадження переднього приводу в радянські автомобілі. Були створені прототипи, що досліджують цю концепцію, взявши кузови існуючих задньопривідних моделей, таких як «Запорожець» та «Волга», та спробувавши адаптувати їх до нової технології.
НАМІ-0132 став ходовим прототипом передньопривідного автомобіля, в основу якого ліг Фіат-124. Він був оснащений двигуном від моделі Peugeot 204, який максимально відповідав стандартним характеристикам двигуна "Жигулів".
Цей двигун об'ємом 1130 кубічних сантиметрів видавав 53 кінські сили при 5800 об/хв.
Мобілізація українців за кордоном: ТЦК дістануть навіть тих, хто виїхав із
ПФУ попередив пенсіонерів: терміново пишіть заяву, інакше пенсії не буде
Долар шокує українців? Чи злетить курс до 42 гривень вже цього місяця, прогноз курсу валют
Оля Полякова без штанів зняла Машу Єфросиніну
Примітною особливістю НАМІ-0132 було поперечне розташування двигуна, нахилене під кутом 20 градусів до вертикалі. Видалення центрального тунелю в кузові автомобіля дозволило перемістити 4-ступінчасту коробку передач з гідравлічним приводом на рульову колонку, що відображає особливість автомобілів Peugeot.
Гальмівна система, кермо та підвіска автомобіля в основному складалися з компонентів Fiat. Однак для забезпечення переходу на передній привід провідну задню вісь замінила традиційна торсіонна балка.
Протягом 1970 року НАМІ-0132 проходив великі випробування разом із майбутньою класикою ВАЗ-2101, що мала задній привід. Вражає, що передньопривідна копійка під час випробувань показала кращу керованість.
Однак, незважаючи на ці перспективні результати, НАМІ-0132 так і не був запущений у масове виробництво, залишаючись зрештою захоплюючим розділом в історії радянських автомобільних експериментів.
Читайте також:
Попрацюйте своїми руками: як самостійно утеплити квартиру на 35%
Такого не було: в Україні помітили новий вид грибів. Чи можна вживати і як він виглядає