Ніхто не заперечуватиме, що за часів СРСР автомобіль "ГАЗ Волга" вважався одним із найпрестижніших. Про нього мріяли практично всі, але купити таку машину вдавалося не багатьом. При цьому стандартна ГАЗ-24 випускалася з двома фарами, але періодично в Мережі можна знайти фотографії ГАЗ-24, які мають 4 фари.
Як виявилося, якщо повернутися до історії створення "ГАЗ-2", то можна згадати, що 4 фари для моделі замислювалися спочатку.
За свідченням Володимира Носакова, головного конструктора та керівника легкого виробництва ГАЗу, серійних ГАЗ-24 із чотирма фарами на заводі не виробляли. Проте "офіційні" 4-хфарні "Волги" існували. Так, у 1966 р. було зібрано як мінімум два досвідчені екземпляри версії ГАЗ-24-14 з мотором V6 і чотирма фарами меншого ніж зазвичай діаметра (5,5 дюйми замість 7). Ці чотири прототипи відрізнялися не лише фарами, а й експериментальним 6-циліндровим V-подібним двигуном.
У 1971 році в італійському Турині "Волзі" дісталися 4 фари та інші вузли від Fiat. Подробиць цього факту відомо не так багато, проте ходили чутки, що "фіатівці" на хвилі успіху Fiat 124/ВАЗ-2101 вирішили взяти участь ще й у оновленні "Волги", тим самим допомогти витягнути свій не вдалий проект бізнес-класу Fiat 130 .
З власної ініціативи італійці закупили пару «ГАЗ-24» і провели комплексну модернізацію їхнього дизайну, однією з деталей якої були якраз 4-окі фари. Проте проекту «зелене світло» так і не дали.
Лимон для схуднення не вранці, а перед сном: як правильно вживати, щоб кілограми танули
Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис
У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів
Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом
За словами головного конструктора "ГАЗ" - другий варіант "Волги" з чотирма фарами - це спортивні автомобілі. Вони оснащувалися звичайними, великими фарами, просто здвоєними.
«Окуляри» і решітка радіатора дісталися їм від стандартної ГАЗ-24. Скільки таких автомобілів зійшло з конвеєра Горьківського автозаводу – невідомо, але Носаков підтверджував, що такі машини робили виключно для ралійних команд.
Читайте також:
Її можна обміняти на заміський будинок: як виглядає раритетна "Волга", про яку можна мріяти
На таких їздили КДБшники: у Києві продають "Волгу" спецслужб радянських часів