Радянський позашляховик ЛуАЗ-969М, відомий своєю простотою, часто служив основою створення саморобних всюдиходів. Деякі з цих модифікацій набувають дуже незвичайних рис, як, наприклад, цей шестиколісний самоскид.
Найцікавіший аспект цього проекту — тривісне шасі. Всі три осі стандартні для ЛуАЗу, кожне провідне колесо. І передні і задні колеса можуть повертатися, а всі три осі можна заблокувати одночасно за допомогою одного гідравлічного важеля.
Двигун та коробка передач запозичені від автомобіля «Ока». Центральний та задній міст наводяться в дію через стандартний вихід коробки передач, що є звичайним підходом для саморобних всюдиходів із двигуном «Ока». Однак привід на передню вісь використовує ланцюговий механізм. До фланця карданного валу середнього моста приварена зірочка, і потужність ланцюга передається на проміжний вал, карданний шарнір, а потім на передній міст.
Кермовий механізм практично не змінився з ЛуАЗу. Кермовий механізм від "Газелі", а шкворні - від ГАЗ-24 "Волга". Комбінація поворотних передніх та задніх коліс дозволяє всюдиходу здійснювати поворот на 180 градусів на компактному майданчику розміром 9х9 метрів.
Це просто блаженство під картоплю: рецепт маринованого малосольного оселедця по-голландськи - це потрібно спробувати
Наступного року виноситимете врожай тазиками: чим підгодувати грядки з помідорами восени
Забудь про "Крабов'є": новий рецепт салату "Оленка" з крабовими паличками та грибами
Вони розлітаються за кілька годин: рецепт лінивих пиріжків з капустою на сковорідці
Двигун розташований прямо за двомісною кабіною, внаслідок чого капот став помітно коротшим. Мініатюрні розміри кузова викликають питання щодо вантажопідйомності автомобіля.
Щоб краще уявити цей незвичайний тривісний ЛуАЗ у дії, можна подивитися невеликий відеоролик, який демонструє його можливості.
Читайте також:
6,6 га одеської землі: ЗМІ розповіли, хто привласнив рекреаційну зону
Не повторюйте цю серйозну помилку: чому не можна сідати за кермо в кедах чи кросівках