Автомобіль Smyk із Польщі справді був цікавою спробою створити невеликий економічний автомобіль, схожий на популярні на той час у Європі мікроавтомобілі. Однак він зіткнувся з різними проблемами і не досяг комерційного успіху.

Smyk було розроблено наприкінці 1950-х років «Інженерним бюро автотранспортних засобів» (BKPMot) у Польщі. Дизайн був натхненний такими мікроавтомобілями, як BMW Isetta та Zündapp Janus, які відрізнялися невеликими компактними конструкціями, що підходять для міських поїздок.

Ідея полягала в тому, щоб створити простий та компактний автомобіль, в ідеалі оснащений мотоциклетним двигуном, щоб він був доступним та простим у виробництві.

Автомобіль Smyk

На етапі розробки стало ясно, що початкова концепція на папері була гладкою, ніж практично. Автомобіль зіткнувся з конструктивними проблемами і швидко розвалився у своїй першій моделі.

У Smyk були єдині передні двері, які також служили передньою панеллю і лобовим склом. Ця конструкція чимось нагадувала Isetta, але створювала проблеми при практичному використанні.

Популярні новини зараз

Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис

У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів

Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством

Віра Брежнєва одразу після потяга несподівано опинилася у Києві: українці шоковані

Показати ще

Автомобіль Smyk

Доступ до салону автомобіля через єдині передні двері був непростим завданням. Забиратися в кабіну було не дуже практично, особливо в порівнянні зі звичайними автомобілями.

Крім основних сидінь, за переднім рядом розташовувалися два «дитячі» сидіння поменше. Доступ до цих сидінь був ще однією загадкою, але вони призначалися для дітей, і їм могла сподобатися пригода.

Автомобіль Smyk

На Smyk використовувався одноциліндровий чотиритактний двигун рідинного охолодження, запозичений від мотоцикла "Юнак", потужністю 15 к.с. Хоча водяне охолодження вирішувало проблему перегріву, типову для таких автомобілів, двигун часто працював на максимальній потужності, що призводило до перегріву та механічних проблем. Вартість виробництва «Дитини» виявилася відносно високою і склала близько 200 000 польських злотих. За цю суму споживачі могли б купити більш перевірені та практичні вживані автомобілі, що зробить авто менш привабливим із погляду вартості.

Автомобіль Smyk

Незважаючи на надії на зниження витрат за рахунок масового виробництва, було вироблено лише невелику пілотну партію з 20–25 «Дитячих» автомобілів. Обмежений тираж був обумовлений непрактичним співвідношенням вартості.

Автомобіль Smyk

Хоча автомобіль мав цікаву концепцію і був спрямований на задоволення потреб у доступному і компактному транспорті, він зіткнувся з практичними і фінансовими проблемами, які в кінцевому підсумку завадили його успіху.

Читайте також:

Їх з'їдають по 8 штук: рецепт соковитих картопляних зразок з баклажанами

Готуємо куртки та светри: на зміну аномальному теплу йдуть холоди. Чого чекати на тижні

Не викидайте горіхову шкаралупу: ось чим вона корисна для дачі чи городу