Нетрадиційний автомобіль-амфібія на базі Mercedes-Benz Sprinter був виготовлений на замовлення празькою компанією Eres Part для французького клієнта. Eres Part спеціалізується на створенні спеціальних транспортних засобів і цей проект включав створення амфібійного транспортного засобу, який міг би функціонувати як на суші, так і на воді.
Стійкість амфібії на воді забезпечують два опускаються з боків понтона. Така конструкція дозволяє автомобілю плавно переходити з суходолу на воду і назад, не вимагаючи від пасажирів висадки. Понтони сприяють низькому куту крену лише 2,5 градуса.
Для переходу із наземного у водний режим штатний двигун Sprinter вимикається, а у воду опускається морський двигун Honda. Складність цього проекту полягала у відповідності правил як транспортних засобів, так човнів, оскільки певні вимоги цих двох категорій різняться. Наприклад, напрями відчинення дверей суперечать один одному через різні стандарти безпеки.
Щоб вирішити цю проблему, у конструкції амфібії були передбачені доладні понтони, які дозволяли відчиняти двері, не порушуючи правил плавання. Відчинені двері залишаються в межах контуру складеного понтона, що забезпечує дотримання правил.
Польща зібралася перекрити кордон із Україною
Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис
У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Амфібія призначена для екскурсійних круїзів Сеною в Парижі і вміщує до дванадцяти пасажирів. Він відповідає правилам комерційного використання та оснащений п'ятьма силовими установками. По суті це гібрид, оскільки він поєднує в собі підвісний двигун з електродвигуном меншого розміру потужністю 10 кВт для тихої нічної їзди, здатний працювати від батареї до шести годин. Крім того, автомобіль оснащений двома електродвигунами кермового керування спереду, а також бічними гребними гвинтами для полегшення маневрування в обмеженому просторі. Через додавання палуби були потрібні модифікації шасі, у тому числі розширені осі.
Це не перший проект для Eres Part. Раніше вони збудували аналогічну амфібію для того ж клієнта в 2017 році, яка використовувалася в круїзах Сеною.
Читайте також:
ПриватБанк порадував значною грошовою допомогою: хто отримає гроші
Допоможе звичайне молоко: ось що потрібно зробити, якщо листя огірків почало жовтіти