Передсерійна Таврія 1978 року продемонструвала суттєво іншу версію автомобіля в порівнянні з серійною моделлю з інтер'єру, екстер'єру та технічних рішень. Інтер'єр був вишуканим і менш спартанським, а двигун відрізнявся універсальним розташуванням газових каналів і приводом клапанів коромислами, як у двигуна Ford CVH.

До того, як «Таврія» пішла в серійне виробництво у 1988 році, було збудовано понад десяток прототипів, причому кожен наступний прототип відрізнявся від попереднього. Розвиток «Таврії» тривало 20 років, з 1968 по 1988 рік, і поділялося на два етапи. Прототипи першого десятиліття виявилися невдалими, що призвело до розробки абсолютно нового передньопривідного компонування, починаючи з 1976 року, яке зрештою стало серійною моделлю.

ЗАЗ 1102

ЗАЗ 1102

Альбом демонструє прототип Таврії 1978-1979 років, протягом якого було збудовано 16 різних прототипів. Примітно, що ця версія «Таврії» істотно відрізняється від моделі, яка зрештою надійшла у виробництво. Приладова панель, наприклад, прототип був більш опрацьований, з додатковими деталями і тахометром, які були спрощені або видалені в серійній версії.

ЗАЗ 1102

Популярні новини зараз

Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання

Показати ще

ЗАЗ 1102

Відмінною рисою "Таврії", незмінною від прототипів до серійних автомобілів стало запасне колесо, розташоване під капотом. Цей елемент дизайну був збережений у серійній моделі, що додало «Таврії» унікального вигляду.

Читайте також:

Хитра

собака показала, як приймає безкоштовний душ на автомийці, поки люди цього не бачать. Відео

Київстар порадував скасуванням комісії: за що тепер не братимуть гроші