Передсерійна Таврія 1978 року продемонструвала суттєво іншу версію автомобіля в порівнянні з серійною моделлю з інтер'єру, екстер'єру та технічних рішень. Інтер'єр був вишуканим і менш спартанським, а двигун відрізнявся універсальним розташуванням газових каналів і приводом клапанів коромислами, як у двигуна Ford CVH.
До того, як «Таврія» пішла в серійне виробництво у 1988 році, було збудовано понад десяток прототипів, причому кожен наступний прототип відрізнявся від попереднього. Розвиток «Таврії» тривало 20 років, з 1968 по 1988 рік, і поділялося на два етапи. Прототипи першого десятиліття виявилися невдалими, що призвело до розробки абсолютно нового передньопривідного компонування, починаючи з 1976 року, яке зрештою стало серійною моделлю.
Альбом демонструє прототип Таврії 1978-1979 років, протягом якого було збудовано 16 різних прототипів. Примітно, що ця версія «Таврії» істотно відрізняється від моделі, яка зрештою надійшла у виробництво. Приладова панель, наприклад, прототип був більш опрацьований, з додатковими деталями і тахометром, які були спрощені або видалені в серійній версії.
Переведення годинників на зимовий час: у 2025 році змінили дату переходу
Коридор затемнень 2025: які 5 знаків зодіаку чекає на місяць справжніх випробувань
Лечо, від якого ложка не відлипає: як зробити зимову закрутку зіркою столу, рецепт
Не думайте, що 60 років врятує: які штрафи та проблеми загрожують за ігнорування військового обліку
Відмінною рисою "Таврії", незмінною від прототипів до серійних автомобілів стало запасне колесо, розташоване під капотом. Цей елемент дизайну був збережений у серійній моделі, що додало «Таврії» унікального вигляду.
Читайте також:
Хитра
собака показала, як приймає безкоштовний душ на автомийці, поки люди цього не бачать. Відео
Київстар порадував скасуванням комісії: за що тепер не братимуть гроші