Основою вітчизняного автопрому була модель «Таврія», яка стала основою для тюнінгу. Серед них виділився ЗАЗ-1102Ю який був зроблений для ралійних гонок.

У 80-ті світ автоспорту став свідком появи концепції машин для ралі. Ця концепція відрізнялася рамою із центральним розташуванням двигуна, а вузли трансмісії, колеса з підвіскою та допоміжні системи були стратегічно розміщені навколо неї. Крім того, у передній частині передбачалося розміщення екіпажу із двох осіб.

Ралійний ЗАЗ-1102

Прототип цього авто побудований на базі Таврії, метою було створити науково спроектований ралійний спорткар. Щоб відповідати правилам легкових автомобілів, такому спортивному обладнанню був потрібний легкий корпус, що імітує стандартний кузов. У сфері автоперегонів було прийнято надавати цим автомобілям зовнішній вигляд існуючих моделей, таких як переможці в чемпіонаті. Отже, радянський ралійний прототип НАМІ-0290 перейняв змінену естетику "Таврії". Варто зазначити, що НАМІ належить до Науково-автомобільного інституту, що свідчить про науковий підхід автомобіля під час розробки.

Ралійний ЗАЗ-1102

По суті залишилася лише центральна частина кузова ЗАЗ-1102, включаючи двері, лобове скло з рамкою та дах. Силовий каркас був сконструйований із сталевих труб, органічно вбудованих в оригінальний кузов «Таврії». Зовнішні панелі виготовлені із композитного пластику. Через яскравий помаранчевий колір автомобіль отримав прізвисько «Помаранчевий».

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна

Показати ще

Ралійний ЗАЗ-1102

При вазі на 200 кілограмів більше тонни прототип досяг оптимального розподілу ваги по осях завдяки центрально-моторному компонування та продуманій конструкції. Приблизно 45% ваги посідає передок, інші 55% розподілено на зад машини. Цей автомобіль мав максимальну швидкість 153 км/год. Так, може здатися скромним для спорткара, але ралійні автомобілі оцінюються за своїми унікальними критеріями.

Читайте також:

Захочеться ще й ще: рецепт швидких маринованих кабачків із болгарським перцем
Перші літаки F-16 на захисті українського неба: Кулеба розповів, коли на них чекати

Захочеться пити склянку за склянкою: рецепт узвару з вишні з м'ятою. Обов'язково спробуйте