Не багато хто знає, що "Запорожець" - це не лише стандартний пасажирський автомобіль, а й пікап. Ця рідкісна версія машини збереглася до наших днів у невеликій кількості.
У Запорізькому автозаводі вже у 60-х роках намагалися створити легкі вантажні моделі, але вони так і не стали серійними. Проте пікапи ЗАЗ були спеціально збудовані для внутрішніх потреб заводу - вони використовувалися для перевезення вантажів територією підприємства.
Перші пікапи на базі "Запорожця" були виготовлені зі бракованих кузовів моделі ЗАЗ-965 "горбатий". Задню частину даху зрізали, і на місці задніх сидінь виходив невеликий вантажний відсік.
Пізніше такі модифікації з'явилися і на базі ЗАЗ-968. Саме цей варіант вирішили випускати серійно із 1990 року. У цей час почала формуватись ринкова економіка, і на ЗАЗі вирішили, що пікап підійде для малого бізнесу чи комунальних підприємств.
Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."
Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
Проте пікап "Запорожець" не отримав великого попиту через свою непрактичність. Вантажний відсік виявився надто маленьким, і доступ до нього був утруднений через високу кришку капота двигуна. Крім того, 40-сильний двигун не справлявся з великими навантаженнями.
У результаті до 1994 року було випущено лише 2500 пікапів ЗАЗ-968М. Після закінчення терміну експлуатації багато хто з них списувався і здавався на металобрухт, тому до наших днів збереглося трохи пікапів даної моделі.
Читайте також:
"Весела хуторянка": рецепт домашньої настоянки з вишні. Так робили ще за старих часів
Почався пенсійний бум: українці масово через суди підвищують собі виплати
Їх не хочуть продавати: названо вживані машини з найнадійнішими моторами