Мало хто знає, але в СРСР пасажирський тролейбус вперше з'явився 15 листопада 1933 року в Москві, на маршруті, що пролягав Ленінградським шосе. До речі, саме Радянський союз довгі роки був лідером із тролейбусних перевезень. Так, там щорічно перевозилося понад 10 млрд. пасажирів у 178 містах. Більше того, в 1990 році Москва і зовсім була "тролейбусною столицею" світу через саму масштабну мережу.

Що ж до виробництва в Україні, то перший тролейбус на базі автобуса ЛАЗ-695Б був виготовлений у 1963 році, і вироблявся він у кількох українських містах.

А створено перший львівський тролейбус на базі кузова автобуса ЛАЗ-695Б.

Ось тільки якщо вірити досліднику Антону Лягушкіну, то тролейбус на базі кузова автобуса ЛАЗ-695Б не був власне львівською розробкою – перший такий електричний транспортний засіб було збудовано у м. Баку на вагоноремонтному заводі та було введено в експлуатацію під назвою БТЛ-62.

Так, у 1963 році про бакінський тролейбус БТЛ-62 дізналися на ЛАЗі та КЗЕТі, відповідно один такий тролейбус було доставлено до Львова. Тут фахівці розробили відповідні креслення та виготовили партію із 10 тролейбусів для Львова.

Популярні новини зараз

Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Показати ще

Модель автобуса, на базі якої вироблялися тролейбуси ЛАЗ-695Т, ідентифікується формою колісних арок, що добре видно на фото.

Зазначимо, що тролейбуси ЛАЗ-695Т були достатньо передовими для свого часу.

Наприклад, порівняно з основним тролейбусом СРСР (МТБ-82), львівський "рогатий" був легшим, економічнішим і маневренішим, до того ж міг розвивати швидкість 50 км/год. Крім того, львівський тролейбус мав двигун потужністю 78 кВт, а частина електрообладнання знаходилася в салоні.

До мінусів моделі першого львівського тролейбуса конструктори віднесли свого часу вузькі двері від донора ЛАЗ-695Б, недостатню місткість та незручні вузькі проходи між сидіннями.

Середній термін служби ЛАЗ-695Т складав близько 8 років.

Читайте також:

З американським характером: як виглядав перший український автобус. Рідкісне фото

В Україні на маршрути вийдуть двоповерхові автобуси. З'явилися перші фото "монстрів"

Його називали "місяцехід": у Києві відновили легендарний радянський автобус. Відео