Ніхто не заперечуватиме, що автомобіль "Таврію" водії лаяли, хаяли, називали "консервною банкою", "конструктором на колесах", про неї складали анекдоти, але при цьому купували. Ще б пак, у 90-ті роки XX століття ЗАЗ "Таврія" була набагато сучаснішою, симпатичнішою та економічнішою за старі "Запорожці", при цьому залишаючись дешевим радянським автомобілем. Таким чином, за 35 років своєї історії ЗАЗ "Таврія" встиг полюбити сотні тисяч українців.
HYSER розповість про незвичайну модифікацію "Таврії", яка за задумом мала підкорити світ. Йдеться про напівсаморобну повнопривідну спортивно-гонкову машину НАМІ-0290 "Апельсин", яку ентузіасти НАМІ створили для ралі-рейдів. Цікаво, що імпортні деталі цієї версії "Таврії не застосовувалися.
Так, у 1988 році Центральний науково-дослідний автомобільний та автомоторний інститут "Намі" розробили версію гоночного автомобіля на базі ЗАЗ 1102 "Таврія" для участі у престижних ралі "Париж-Дакар".
У гоночному варіанті "Таврії" було вирішено використовувати кузов від "Таврії", у якого попередньо були відрізані обидві крайні секції та в трубчастому просторі між ними встановлений 1,6-літровий мотор з турбонаддувом потужністю 180 к.с.
Крім того, двигун із передньої частини переїхав до центру кузова.
Отже, основа – просторова трубчаста рама, крім того, використано частину кузова "Таврії". Для полегшення авто всі зовнішні панелі були виготовлені з композитного пластику яскраво оранжевого кольору, звідки і назва автомобіля - "Апельсин".
Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців
Польща зібралася перекрити кордон із Україною
Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
Двигун узяли від ВАЗ-2106, 1,6-літровий, форсований до 147 кінських сил, але його обладнали турбонаддувом з інтеркулером. Потужність силового агрегату досягала 121 л.
Трансмісія була повнопривідною, з механічною коробкою передач ВАЗ-2108, спеціальним роздавальним редуктором та головними передачами від "Ниви".
Компонування – центральномоторне.
Зазначимо, що у 90-ті роки максимальна швидкість 210 км/год здавалася чимось неймовірним для автомобіля ЗАЗ. Щоправда, від серійної машини, що продається на ринку, цей "монстр" відрізнявся трохи більш ніж повністю.
На світову арену автомобіль не вийшов, але встиг трохи поїздити місцевими змаганнями.
До речі, доля цього автомобіля, напевно, найнезавидніша з усіх варіацій "Таврії". У 90-ті роки його розрізали на брухт.
Читайте також:
Добирався танком на своє весілля: як воїн ЗСУ вирвався з Бахмута до своєї нареченої. Фото
У Європі продають рідкісний український позашляховик часів СРСР. Просять 16 тисяч євро.
У мережі показали моделі рідкісних ЗАЗ, які були схожі на іномарки