Український автопром міг пишатися деякими розробками, які й досі зайняли б гідне місце на дорогах. Одним із таких шедеврів є український мікроавтобус "Старт", який вироблявся у 90-х роках.

Примітно, що ранні версії мікроавтобуса "Старт" виготовлялися в 60-х та 70-х роках, а ось цей автомобіль відноситься до пізнішої версії мікроавтобусів "Старт", які виготовлялися в 90-х роках на Сєвєродонецькій авторемонтній базі (Україна).

Цікавим є і той факт, що саме у Сєвєродонецьку виробили найбільшу кількість мікроавтобусів "Старт" – понад 100 штук. Крім того, мікроавтобуси "Старт" виробляли і в самому Донецьку, Луганську та Коростині. Їх можна назвати першими українськими маршрутками.

Той самий мікроавтобус Старт

Двигун, коробка передач, системи керування та багато іншого було запозичено у радянської "Волги" ГАЗ-21. А ось кузов – це оригінальна та унікальна технологія.

Мікроавтобус "Старт" відрізнявся від інших автомобілів тим, що його корпус вже у ті далекі роки робився зі склопластику.

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством

Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Показати ще

Щоправда, склопластикові кузови мікроавтобусів "Старт" славилися тим, що боялися значних температурних перепадів. Наприклад, якщо мікроавтобус "Старт" їздив кілька годин під відкритим сонцем, а потім різко заїжджав на автомийку з холодною водою, його кузов могло "повісти".

А ось так мікроавтобус Старт виглядав ззаду

Зовнішній вигляд автомобіля розробляв художник-конструктор Юрій Іванович Андрос. Усередині салону першого екземпляра "Старту" було розміщено три сидіння-дивани (два — вздовж кузова, одне поперечне — наприкінці салону), невеликі шафки для посуду, капот двигуна використовувався як столик, а в багажнику був змонтований похідний умивальник.

На жаль, мікроавтобус "Старт" не був частим гостем у державних замовлень – цю унікальну та незвичну за дизайном машину не хотіли купувати держпідприємства. У результаті виробництво мікроавтобуса "Старт" довелося згорнути.

Читайте також:

Несподіваний удар у спину: Сі Цзіньпін проігнорував Путіна і не привітав його з 9 травня

Багато хто не знав: названо категорії водіїв, які можуть не оформлювати автоцивілку. перелік

Називався "гарячий листоноша": як виглядав дуже незвичайний "горбатий" ЗАЗ