Український автопром міг пишатися деякими розробками, які й досі зайняли б гідне місце на дорогах. Одним із таких шедеврів є український мікроавтобус "Старт", який вироблявся у 90-х роках.

Примітно, що ранні версії мікроавтобуса "Старт" виготовлялися в 60-х та 70-х роках, а ось цей автомобіль відноситься до пізнішої версії мікроавтобусів "Старт", які виготовлялися в 90-х роках на Сєвєродонецькій авторемонтній базі (Україна).

Цікавим є і той факт, що саме у Сєвєродонецьку виробили найбільшу кількість мікроавтобусів "Старт" – понад 100 штук. Крім того, мікроавтобуси "Старт" виробляли і в самому Донецьку, Луганську та Коростині. Їх можна назвати першими українськими маршрутками.

Той самий мікроавтобус Старт

Двигун, коробка передач, системи керування та багато іншого було запозичено у радянської "Волги" ГАЗ-21. А ось кузов – це оригінальна та унікальна технологія.

Мікроавтобус "Старт" відрізнявся від інших автомобілів тим, що його корпус вже у ті далекі роки робився зі склопластику.

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський розповів, як переможе Україна: рішення мають бути ухвалені з жовтня по грудень

Тепер буде зовсім важко: кого з українців позбавлять пільг на оплату комуналки

Здивуйте своїх близьких такою смакотою: рецепт картоплі по-єврейськи, фаршированої м'ясом

Так вміли лише наші бабусі: рецепт корисних та смачних квашених помідорів на зиму

Показати ще

Щоправда, склопластикові кузови мікроавтобусів "Старт" славилися тим, що боялися значних температурних перепадів. Наприклад, якщо мікроавтобус "Старт" їздив кілька годин під відкритим сонцем, а потім різко заїжджав на автомийку з холодною водою, його кузов могло "повісти".

А ось так мікроавтобус Старт виглядав ззаду

Зовнішній вигляд автомобіля розробляв художник-конструктор Юрій Іванович Андрос. Усередині салону першого екземпляра "Старту" було розміщено три сидіння-дивани (два — вздовж кузова, одне поперечне — наприкінці салону), невеликі шафки для посуду, капот двигуна використовувався як столик, а в багажнику був змонтований похідний умивальник.

На жаль, мікроавтобус "Старт" не був частим гостем у державних замовлень – цю унікальну та незвичну за дизайном машину не хотіли купувати держпідприємства. У результаті виробництво мікроавтобуса "Старт" довелося згорнути.

Читайте також:

Несподіваний удар у спину: Сі Цзіньпін проігнорував Путіна і не привітав його з 9 травня

Багато хто не знав: названо категорії водіїв, які можуть не оформлювати автоцивілку. перелік

Називався "гарячий листоноша": як виглядав дуже незвичайний "горбатий" ЗАЗ