Різноманітність радянських саморобних автомобілів багато років після розвалу СРСР продовжує дивувати колекціонерів.
У нашому матеріалі ми детальніше розповімо про один із них.
Перед нами дивовижний автомобіль, створений інженером Рафіком Ордяном у 1970-ті роки в СРСР. Ця машина в основному є модифікацією Москвича 412, проте її дизайн настільки унікальний, що більше нагадує італійський спорткар GT класу.
Свою мрію про власну машину Рафік почав здійснювати вже у 14 років, розпочавши зі створення баггі. Пізніше він серйозно почав займатися проєктуванням свого суперкара, переобладнавши свій підвал у майстерню. Незважаючи на те, що друзі та родичі не вірили в успіх його витівки, Рафік продовжував наполегливо працювати.
Одним з головних досягнень було створення кузова зі склопластику та дверей-крил «чайки», над створенням яких йому довелося витратити більше року копіткої роботи. Більшість агрегатів він запозичив у Москвича 412 і двигун від "Шкоди" 1201 - не найпотужніший, але краще підходив для установки в занижений капот.
Ця спортивна машина була представлена на всесоюзному конкурсі саморобок у 1977 році і здобула заслужене Гран-Прі, викликавши справжній фурор в автоаматорському співтоваристві. Багато автолюбителів, які бачили GT-77, були впевнені, що це – іноземний автомобіль.
Якщо ви досить розумні, то ви зробите це: навіщо садівники обв'язують дерева колготками
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом
Особливу складність довелося випробувати з дверима-крилами "чайки", проте результатом стали незвичайні, але дуже функціональні двері, які за роки експлуатації автомобіля ніколи не підвели.
Так Рафік Ордян створив справжню механічну красу, яку сьогодні можна побачити у музеях. Завдяки його завзятості та майстерності, в СРСР у ті часи створювалися унікальні автомобілі, які сьогодні – справжні раритети та об'єкти колекціонування.
Радянський варіант іноземного GT-77 – це свого роду символ багаторічних зусиль, старань та рішучості, виявлених Рафіком Ордяном у процесі створення своєї машини. Сьогодні ця машина є не тільки виробом автомобільної інженерії, а й свідченням того, що неможливе стає можливим завдяки унікальній комбінації таланту, завзятості та наполегливості.
Ця історія також показує, що обмеження у вигляді матеріальних ресурсів, технічних можливостей та світових тенденцій не повинні перешкоджати людським мріям та творчим ідеям.
Продовжуючи традиції фантазії та неповторності в автомобільній індустрії, в рамках яких було створено GT-77, автовиробники по всьому світу продовжують створювати незвичайні та новаторські моделі, які готові дивувати та захоплювати своїми технічними можливостями та ефектним дизайном.
Читайте також:
Салон зі шкіри для депутатської пики: у мережі показали рідкісну "Волгу". Обробляли крокодилом
І знову він вийшов "горбатим" у мережі показали прототип новітнього "Запорожця"
Зараз за такий дадуть мільйони: як виглядає перший український мотоцикл в ідеальному стані.