Різноманітність радянських саморобних автомобілів багато років після розвалу СРСР продовжує дивувати колекціонерів.

У нашому матеріалі ми детальніше розповімо про один із них.

Перед нами дивовижний автомобіль, створений інженером Рафіком Ордяном у 1970-ті роки в СРСР. Ця машина в основному є модифікацією Москвича 412, проте її дизайн настільки унікальний, що більше нагадує італійський спорткар GT класу.

Свою мрію про власну машину Рафік почав здійснювати вже у 14 років, розпочавши зі створення баггі. Пізніше він серйозно почав займатися проєктуванням свого суперкара, переобладнавши свій підвал у майстерню. Незважаючи на те, що друзі та родичі не вірили в успіх його витівки, Рафік продовжував наполегливо працювати.

Одним з головних досягнень було створення кузова зі склопластику та дверей-крил «чайки», над створенням яких йому довелося витратити більше року копіткої роботи. Більшість агрегатів він запозичив у Москвича 412 і двигун від "Шкоди" 1201 - не найпотужніший, але краще підходив для установки в занижений капот.

Ця спортивна машина була представлена ​​на всесоюзному конкурсі саморобок у 1977 році і здобула заслужене Гран-Прі, викликавши справжній фурор в автоаматорському співтоваристві. Багато автолюбителів, які бачили GT-77, були впевнені, що це – іноземний автомобіль.

Популярні новини зараз

Якщо ви досить розумні, то ви зробите це: навіщо садівники обв'язують дерева колготками

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Показати ще

Особливу складність довелося випробувати з дверима-крилами "чайки", проте результатом стали незвичайні, але дуже функціональні двері, які за роки експлуатації автомобіля ніколи не підвели.

Так Рафік Ордян створив справжню механічну красу, яку сьогодні можна побачити у музеях. Завдяки його завзятості та майстерності, в СРСР у ті часи створювалися унікальні автомобілі, які сьогодні – справжні раритети та об'єкти колекціонування.

Радянський варіант іноземного GT-77 – це свого роду символ багаторічних зусиль, старань та рішучості, виявлених Рафіком Ордяном у процесі створення своєї машини. Сьогодні ця машина є не тільки виробом автомобільної інженерії, а й свідченням того, що неможливе стає можливим завдяки унікальній комбінації таланту, завзятості та наполегливості.

Ця історія також показує, що обмеження у вигляді матеріальних ресурсів, технічних можливостей та світових тенденцій не повинні перешкоджати людським мріям та творчим ідеям.

Продовжуючи традиції фантазії та неповторності в автомобільній індустрії, в рамках яких було створено GT-77, автовиробники по всьому світу продовжують створювати незвичайні та новаторські моделі, які готові дивувати та захоплювати своїми технічними можливостями та ефектним дизайном.

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Читайте також:

Салон зі шкіри для депутатської пики: у мережі показали рідкісну "Волгу". Обробляли крокодилом

І знову він вийшов "горбатим" у мережі показали прототип новітнього "Запорожця"

Зараз за такий дадуть мільйони: як виглядає перший український мотоцикл в ідеальному стані.