Колись у селянина на Русі була одна підвода з парою коней, на якій він їздив працювати в полі, млин, місто і церкву. Ось тільки в історії сільського господарства СРСР величезну роль свого часу відіграв Микита Сергійович Хрущов.

Так, у липні 1978 року на черговому Пленумі ЦК КПРС було поставлено завдання: покращити умови праці та побуту сільських трудівників.

АЗЛК як один із головних представників вітчизняного автопрому знайшов швидкий спосіб вирішити її. Ще б пак, вже наприкінці року головний конструктор Юрій Ткаченко представив перший автомобіль "Москвич" адаптований під сільську місцевість.

Нова модифікація отримала індекс 21406. Зовні вона практично не відрізнялася від автомобіля "Москвич-2140", але конструктивних змін було чимало.

Так, наприклад, двигун УЗАМ-412 був дефорсований з 75 до 68
кінських сил та заточений під бензин А-76. При цьому максимальний
момент, що крутить, знизився з 11,4 до 10,6 кгм.

Крім того, автомобіль обладнали штампованим піддоном, покликаним захищати литий алюмінієвий картер двигуна, а також корпус масляного фільтра під час руху розбитими сільськими дорогами.

Популярні новини зараз

Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Показати ще

Попереду поставили посилені пружини та збільшили дорожній просвіт, а ззаду – посилені ресори (дев'ять аркушів замість звичайних шести). Передні дискові гальма замінили барабанними, які були більш простими в обслуговуванні і краще захищали від бруду. Наявність барабанних гальм на
всіх колесах дозволяла використовувати в їхньому приводі широко
поширену гальмівну рідину БСК замість гальмівної рідини "Нева", яку заливали на заводі.

До речі, "Москвич-21406", який у народі швидко отримав влучне прізвисько "колгоспник", був обладнаний заднім буксирним вушком, а в його комплектацію обов'язково входив трос.

Середня витрата палива на "колгоспнику" складала 8,8 літра. При цьому автомобіль розвивав максимальну швидкість 130 км/год.

Спочатку на "колгоспника" ставили шини розміром 6,45-13 із зимовим малюнком протектора. На частині машин були шини збільшеного перерізу: 6,95-13.

Виробництво модифікації "Москвич-21406" завершилося 1987 р.

Читайте також:

Які машини заборонять в Україні: доведеться відмовитись від поїздок

Tesla по-радянському: як виглядав перший електричний "Запорожець"

Друг на все життя: названо 10 найнадійніших автомобілів. З ними не розлучаються