"Запорожець" — одна із найзнакових моделей як в українському, так і в радянському автопромі. Ще б пак, "Запорожець" був у 2 рази дешевшим за "Жигулів" і в 3 рази дешевшим за "Волгу".
Останньою версією цієї моделі є ЗАЗ-968М, який у народі називали "мильницею".
Це був автомобіль, в якому могли розміщуватися три пасажири та водій. У цьому були перші ознаки комфорту, оскільки спинка сидінь могла змінювати кут нахилу.
Силовий агрегат (двигун і коробка передач з головною передачею) були розташовані в задньому відсіку кузова, він був легко доступний для огляду та регулювань. Робочий об'єм двигуна 1197 л; в залежності від модифікації він мав потужність 40, 45 або 50 л.
Максимальна швидкість автомобіля становила відповідно 118, 123 чи 130 км/год. У заміському режимі руху витрата палива становила 7,4 - 7,8 л/100 км.
Читайте також:
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
Доплати до пенсії: які види соціальної допомоги отримають пенсіонери
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна
Вже у вигляді кросовера: як міг виглядати сучасний "горбатий" Запорожець. Фото прототипу
Є навіть Запорожець: мешканець Польщі випадково знайшов цвинтар занедбаних старих автомобілів. Фото