"Запорожець" — одна із найзнакових моделей як в українському, так і в радянському автопромі. Ще б пак, "Запорожець" був у 2 рази дешевшим за "Жигулів" і в 3 рази дешевшим за "Волгу".
Останньою версією цієї моделі є ЗАЗ-968М, який у народі називали "мильницею".
Це був автомобіль, в якому могли розміщуватися три пасажири та водій. У цьому були перші ознаки комфорту, оскільки спинка сидінь могла змінювати кут нахилу.
Силовий агрегат (двигун і коробка передач з головною передачею) були розташовані в задньому відсіку кузова, він був легко доступний для огляду та регулювань. Робочий об'єм двигуна 1197 л; в залежності від модифікації він мав потужність 40, 45 або 50 л.
Максимальна швидкість автомобіля становила відповідно 118, 123 чи 130 км/год. У заміському режимі руху витрата палива становила 7,4 - 7,8 л/100 км.
Читайте також:
"Бусифікація" виходить на новий рівень: ТЦК ігнорують відстрочки від мобілізації
50 днів до біди: росія готує прорив, поки Захід вагається - командир TERRA б’є на сполох
Пекельний серпень: де в Україні літо увімкне режим "сауна" вже за декілька днів
Серпень під знаком везіння: кому зі знаків Зодіаку зірки обіцяють щасливий фінал літа
Вже у вигляді кросовера: як міг виглядати сучасний "горбатий" Запорожець. Фото прототипу
Є навіть Запорожець: мешканець Польщі випадково знайшов цвинтар занедбаних старих автомобілів. Фото