Є дуже несподівана та доволі цікава інформація про старі українські автомобілі. Так, раніше Таврія проектувалась як ціла сім'я різноманітних модифікованих авто. З цієї нагоди в мережі опублікували незвичайну інформацію про ці машини та показали унікальні кадри.
Відомо, що Таврії спочатку випускалися та проектувалися як передньопривідні ЗАЗи у вигляді 2-дверного хетчбека. Проте згодом почали з'являтися й інші екземпляри, про які мало хто знає.
Насамперед треба розповісти про прототип ЗАЗу 1102, над яким працювали у 1970 роках. Однак найбільш схожу на серійну Таврію вперше показали 1979 року. На той час для української машини бралася основа від Ford Fiesta.
Ще є ЗАЗ 1306, який є чотиримісним пікапом. Ця машина не надійшла в серію, але на дорозі можна було помітити щонайменше один такий автомобіль.
Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики
Відключення світла будуть довше: Укренерго терміново вводить жорсткі графіки – вже з сьогодні
Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом
Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна
Важливо приділити увагу та ралійній версії Таврії. Так, центральний науково-дослідний автомобільний та автомоторний інститут «НАМІ» спроектував машину на базі ЗАЗ 1102 для ралійних перегонів. Цю Таврію хотіли показати на легендарних перегонах "Париж-Дакар". Для цієї машини було взято двигун від ВАЗ 2106, який прокачали.
Крім цього, є інформація про те, що в Естонії зробили спорткар, який мав кузов від ЗАЗ-1102. Двигун також брався від ВАЗу 2106 і вже 1986 року з'явився спортивний «монстр», який мав виступати у групі Б у ралійних перегонах.
Читайте також:
Її і зараз би плутали з іномаркою: як виглядав найсучасніший прототип ЗАЗ "Таврія"
Про них лише мріяли: як виглядали найцікавіші прототипи ЗАЗ "Таврія"