Відомо, що радянський автомпром був дуже різноманітним. Проте всі дуже здивувалися, коли побачили перші позашляховики радянського виробництва за часів СРСР. Так, зараз йтиметься про перші джипи, відомі як ЛуАЗ.
Відповідну інформацію надали на порталі «24tv»
Напевно, всі чули про такий автомобіль як «Волинянка». Його почали виготовляти ще в далеких 60-х роках. Однак через 20 років цей автомобіль вирішили раптово модифікувати, і перші моделі звелися до експериментів із кузовом та колесами.
Навіть якщо згадати ЛуАЗ другого покоління, то він був набагато просунутіший за 969 і -969М.
Комуналка здорожчала на 20% одним махом: що піднялося в ціні найбільше
"Мусила робити операцію": Alyosha зізналася, чому не стане мамою для дітей Тараса Тополі
Великдень - не фінал, а початок: як правильно провести Світлу Седмицю у 2025 році
Не випробовуйте долю: яку молитву читають перед випіканням паски
Вже в 1984 році на стандартне шасі 969-го було поставлено склопластиковий кузов, що говорить про серйозні зміни. Однак згодом з'явився ЛуАЗ-1301, який мав нові шасі та двигун від Таврії.
ЛуАЗ-1301 міг похвалитися новим 1,2-літровим двигуном та пружинною підвіскою з регульованим пневматикою кліренсом. Також він мав постійний повний привід міжосьовий диференціал із блокуванням.
1988 року з'явився вже сучасніший ЛуАЗ-130. Він добре годився для модифікацій, наприклад з нього можна було зробити пікап без особливих зусиль.
Читайте також:
Готуємо автомобіль до зими: що має бути під рукою, щоб не потрапити в халепу
В Україні може з'явитися раніше невідома марка автомобіля
У мережі показали дуже незвичайний пожежний автомобіль, створений на базі легковика
Фенікс із Таврії: у мережі показали, як виглядатиме відроджений автомобіль-легенда