У мережі з'явилася дуже несподівана та дивовижна інформація про автомобіль радянських часів. Стало відомо, що був Запорожець із двома двигунами внутрішнього згоряння та з повним приводом.
Цю інформацію надали на порталі «zr»
Дуже цікаво, що перший зразок дивовижного радянського автомобіля з'явився 1967 року. Однак він не був схожий на добре відому Таврію. Таврія надійшла на виробництво лише через 20 років, після цього дивовижного творіння.
Зараз йдеться про найперший і дуже незвичайний прототип Запорожця. У його задній частині знаходився несерійний двигун повітряного охолодження з потужністю в 40 кінських сил. Ось тільки це не найдивовижніше. Голову може закрутити те, що в його передній частині, під капотом, був і другий двигун нового покоління з потужністю 50 кінських сил.
Суть була в тому, щоб оцінити задній та передній двигун окремо. Випробувачі перемикалися від одного до іншого, щоб зрозуміти недоліки чи переваги переднього чи заднього приводу.
"Ох і бусан..." Леся Нікітюк вперше розповіла про сина й показала зворушливе фото
Пенсіонери, увага: без цієї довідки не дадуть субсидію на зиму 2025, що треба зробити просто зараз
"До кінця року все...": переможниця "Битви екстрасенсів" шокувала передбаченням про війну в Україні
Довідки за $20 000: центральна ВЛК розпочала полювання на ухилянтів із фальшивими діагнозами
Важливо, що розвіска по осях була приблизно однакова.
Люди, які відчували це «чудо», дали йому незвичайну назву – «тягни-штовхай». Бували навіть випадки, коли водії включали два мотори одночасно, що викликало захоплення людей в окрузі, оскільки цей прототип був реально швидким.
Щодо першого справжнього передньопривідного автомобіля від ЗАЗ, то його зібрали 1968 року, а 1972-го з'явився Запорожець з повним приводом.
Як продовжити життя автомобільних двірників у два рази: є спеціальна точила. Відео.
Добре живуть: частина українських депутатів після вторгнення РФ пересіла на розкішні автомобілі.
