У мережі розповіли про унікальний величезний позашляховик, призначений для самого півдня планети

У певний момент минулого століття весь світ звернув увагу на Антарктиду, оскільки це був єдиний неосвоєний на той момент шматок землі, і люди вірили, що її можливо колонізувати. Для освоєння крижаної пустки була потрібна спеціальна техніка, про яку розповів блогер з каналу "MAD MOUSE".

Європейські країни, такі як Великобританія, Німеччина і Франція активно займалися розробкою технологій для освоєння Антарктиди, хоча США в цьому сенсі відставали. Через деякий час вони презентували свою власну амбітну розробку, яку назвали сніговим Крейсером.

Модель сконструювали в 1939 році. Свого часу розробка автомобіля обійшлася в 300 доларів, що в перекладі на сьогоднішній курс дорівнює трьом мільйонам доларів. Машина важила 34 тонни і володіла досить дивним дизайном. Довжина всюдихода становила 17 метрів, а ширина — 6 метрів.

Головною особливістю моделі став регульований дорожній просвіт. Водій за бажанням міг піднімати або опускати підвіску. Примітно, що така особливість була зроблена для того, щоб позашляховик міг рухатися через тріщини, що утворилися в льоду.

Всередині автомобіля по суті знаходився невеликий житловий будинок, при тому що автомобіль перевозив майже тонну палива. На даху позашляховика встановлювався невеликий біплан, який використовувався для розвідки території.

Популярні новини зараз

Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців

Якщо ви досить розумні, то ви зробите це: навіщо садівники обв'язують дерева колготками

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання

Показати ще

Проблеми з моделлю виникли на стадії відправки. Модель була зібрана в Чикаго, а відправлятися в Антарктиду повинна була з Бостона. У зв'язку з цим крейсеру довелося долати відстань між містами самостійно, з шириною 6 кілометрів і реальною швидкістю менше 30 км/год.

Оскільки через велику вагу автомобіль не міг їздити по мостах, річки він перетинав вбрід, і один раз таки застряг, так як сталася поломка рульового управління. В результаті екіпажу автомобіля довелося просидіти під мостом кілька днів.

В кінцевому рахунку машина дісталася до Антарктиди, однак і там виникли проблеми. З якоїсь причини головний конструктор автомобіля, людина з досвідом експедицій в Антарктиді, встановив на крейсер абсолютно Лису гуму, після чого машина відразу закопалася колесами в снігу і застрягла. Із ситуації довелося виходити установкою двох додаткових коліс на передню ость і задніми колесами, обмотаними ланцюгами.

В кінцевому рахунку виявилося, що автомобіль їздити тільки на задній передачі. Забув про амбітні плани про" турне " по Антарктиді, американці залишили крейсер на місці і використовували його як звичайну стаціонарну базу.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали футуристичну модифікацію "Таврії", яка не потрапила в серію.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у США на продаж виставили цікаву колекцію радянських машин.

Також "Hyser" писав, що у мережі показали унікальний Саморобний автомобіль ВАЗ"Лань".