У мережі згадали про малосерійну, але цікаву модель ВАЗ- "Тарзан"

90-ті роки минулого століття стали для автовиробників колишнього СРСР справжньою битвою за виживання, в якій з'явилося багато досить цікавих моделей. Відсутність технологій виробники машин компенсували кмітливістю. Про одну з машин тієї епохи, "Тарзане", на своєму YouTube-каналі розповів блогер Іван Зенкевич.

Так, в 90-і роки, зважаючи на нестачу ресурсів на виробництво нової машини, було прийнято рішення взяти вже існуючі моделі і поєднати їх. Це була "Нива" і "дев'ятка", ах їх "дитя" — ВАЗ-210934 "Тарзан".

В основу нового автомобіля лягла рама, причому досить грамотно сконструйована. На неї встановлювалися і силовий агрегат, ходова і мотор за допомогою 20 поліуретанових кріплень. Варто відзначити, що ходова була взята повністю з "Ниви", проте її кілька допрацювали, за рахунок чого у "Тарзана" є повністю незалежна підвіска.

Здавалося б, з урахуванням того, що технічно ця машина — майже повністю "Нива", проблем з комплектуючими немає, проте це не так. Через те, що база "Тарзана" довше, ніж у оригінального позашляховика, в ньому використовується спеціальний подовжений Карданний вал.

Якщо ж говорити про речі, розроблених саме для "Тарзана", то тут слід поговорити про пластикові кузовні панелі, які приховують місце зчеплення кузова ВАЗ-2109 з рамою. Це також є певною проблемою, оскільки, з урахуванням того, що за весь час було випущено всього 2,5 тисячі "Тарзанів", знайти кузовні деталі вкрай складно

Популярні новини зараз

Масштабне позбавлення пенсій у грудні: ПФУ поставив жорсткі вимоги

У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів

Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Показати ще

Всередині ж "Тарзана" - Типовий "дев'ятковий" салон, який вигідно відрізняється від інтер'єру "Ниви", хоча і істотно програє іномаркам тих років. Справедливості заради, де в чому "Тарзан" і поступається оригінальному позашляховику, в першу чергу — своїй прохідність. По грунтових дорогах він може їхати, а ось на грязі від нього багато чого чекати не доводиться.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що скоро в Україну повернеться обов'язковий техогляд.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі з'явилися фотографії гоночного"Запорожця".

Також "Hyser" писав, що у Міністерстві економіки нагадали українцям, скільки транспортного податку їм потрібно заплатити.