За радянських часів вибору автомобілів як такого не було, тому кожен з них людство пам'ятає. Причому, багато хто досі їздить на таких.

Інженери в ті роки ставили перед собою завдання створити автомобіль такий, щоб був "для народу". А це означало прийнятний комфорт і доступна ціна.

Одним з таких авто стало дітище українського автопрому раннього пострадянського часу - "наступниця" "Таврії "ЗАЗ-1103 "Славута", яка сходила в різних модифікаціях з конвеєра Запорізького автобудівельного заводу з 1999 по 2011 роки.

Виробляли дану модель 12 років. За цей період вироблено було близько 140 тисяч. З них 130 тисяч стали "народними". На ЗАЗ-1103 пересувалися не тільки люди для власних потреб - багато авто вирушило працювати в службу таксі.

Дане авто приваблювало клієнтів не тільки доступністю і комфортом, але і завдяки тому, що можна було не переживати, що доберешся туди, куди треба. Ті, хто пересувався в давні часи на таких авто, зараз можуть здригнутися, воскресивши в пам'яті відчуття і враження.

Популярні новини зараз

Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику

Показати ще

У мережі з'явилося фото ЗАЗ-1103 Slavuta 2002 року з пробігом всього 43 км, яка збереглася до наих днів благоларя гаражному зберіганню.

Користувачі Мережі вважають, що дане авто слід було б назвати "бідою" тому, як "інша назва не клеїться до цієї вагонетки". Власники таких Славут пишуть, що "фанерна колісниця" була настільки некерованою, що можна було зовсім не укомплектовувати її кермом. А на швидкості 90 км/год при наїзді одним переднім колесом на цеглу авто здатне було перевернутися.

Після того, як був куплений даний екземпляр, він відправився в гараж, де спокійно собі припадав пилом. "Капсула часу" простояла до нинішніх часів.

Ще один користувач жартує: "Господар купив, зрозумів дурість, і вирішив не їздити?"

Незважаючи на це і в наш час на українських дорогах можна зустріти навіть перші, з 1,1-1,2-літровими моторами, які досі "в строю".

Раніше Hyser писав про те, що у мережі показали прототипи ЗАЗ Таврія.

Також Hyser повідомляв, що названі найпопулярніші машини на газу.

Нагадаємо, що українець створив автомобіль-мутант.