Український клієнт висловив невдоволення кредитними послугами, які надає ПриватБанк, зокрема, відмовою збільшити кредитний ліміт клієнта, не вказавши конкретних причин такого рішення.

Про це пише «obozrevatel»

Клієнт висловив стурбованість відсутністю прозорості в процесі прийняття рішень банком та неможливістю отримати виразні пояснення щодо відмови у послугах «розстрочка» та «миттєва розстрочка».

"І навіть оператор (не кажучи про додаток або сайт) не може надати конкретних пояснень, причин, про відмову на надання послуг "оплата частинами" та "миттєва розстрочка", а також про обмеження збільшення кредитного ліміту, всі посилаються на автоматичні рішення програми, яка за це відповідає (при цьому кожна освічена людина розуміє, що моніторить такі програми персонал, і по кожному клієнту на запит персоналу повинна виводитися інформація про причини не надання тієї чи іншої послуги)», – заявив клієнт Привату на форумі Мінфіну.

У відповідь ПриватБанк дав такі пояснення:

За наявності непогашеної заборгованості за кредитною карткою для погашення заборгованості автоматично списується 50% коштів, що надходять на будь-які картки ПриватБанку.

Популярні новини зараз

Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством

Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Віра Брежнєва одразу після потяга несподівано опинилася у Києві: українці шоковані

Показати ще

Приватбанк використовує складну математичну модель, яка враховує безліч показників для визначення кредитного ліміту для кожного клієнта. Ця модель враховує такі фактори, як кредитна історія, наявність депозитів та інші відповідні критерії. Співробітник банку може знати всіх цих показниках, а рішення найчастіше приймаються автоматично з урахуванням математичної моделі.

У банку наголосили, що на кредитний ліміт та його надання впливає безліч факторів, через що окремим співробітникам складно вказати конкретні причини відмови чи схвалення. Процес прийняття рішень керується математичними алгоритмами та безліччю фінансових даних.

"Якщо на карті є прострочена заборгованість, коли на ваші рахунки надходитимуть кошти, з них списуватиметься 50% на кредитну картку до погашення прострочення. Комісія за перекази залежить від типів карток, між якими проводиться операція. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту та "Про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На нього можуть впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори", - пояснили у держбанку.

Читайте також:

Не натягніть лихо на свій дім і близьких: що не можна робити в перший осінній молодик і коли він почнеться

Кораблі більше не вдасться сховати: у Військово-морських силах України вже попередили Росію

Обов'язково спробуйте цю красу: рецепт капусти в томатному соку не зиму