Стало відомо, що українська мережа "Сільпо" планує відкрити супермаркети в Польщі. Ще б пак, багато українців знайшли сьогодні притулок в ЄС, зокрема в Польщі, а з іншого боку, досліджуючи польський ринок, українці виявили, що польські експерти з роздрібної торгівлі зацікавлені в досить унікальній ціннісній пропозиції "Сільпо".
Fozzy Group, одна з найбільших торгово-промислових груп України, шукає можливості виходу своєї мережі продуктових "Сільпо" на ринок Польщі. Таким чином вже зараз компанія шукає локації, де могла б відкрити свої перші магазини.
Для довідки:
- Станом на кінець 2021 року Fozzy Group управляла більш ніж 700 магазинами, у тому числі 330 супермаркетами "Сільпо". Цікаво, що деякі продуктові супермаркети створені у стилі театру тіней, стимпанку, космосу, цирку; є також торгові точки, присвячені Ніколі Теслі, Маленькому принцу та грі STALKER.
У який із регіонів Польщі прийде торговельна мережа "Сільпо" наразі невідомо. Все залежатиме від того, де компанія знайде найвигідніші локації для інвестицій.
При цьому українські фахівці зазначають, що у Польщі існує дефіцит якісних площ, які підходять керівництву української групи. З цієї причини компанія розглядає не лише приміщення для оренди, а й придбання діючих мереж у відповідному форматі або викуп окремих приміщень у мереж гіпер- та супермаркетів, що працюють на польському ринку.
Польща зібралася перекрити кордон із Україною
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку
Експерти ринку рітейлу вважають потенційний висновок української торгової мережі до Польщі розумним кроком, але водночас наголошують, що керівництво "Сільпо" має розуміти: польський ринок надзвичайно конкурентний і боротьба за споживачів зосереджена тут довкола низьких цін. Без відповідного рівня український оператор матиме мало шансів конкурувати з такими гравцями, як Biedronka та Lidl.
І ще важливо, що "Сільпо" має адаптувати свій асортимент під польського споживача.
"Сільпо" має розвиватися, аби незалежно від війни пропонувати найкращий сервіс. Ми налагодили чудову співпрацю, наприклад, з польськими пивоварнями фермерам та шеф-кухарям. Тому корисно постійно ділитися досвідом та вивчити спільні можливості для розвитку”, – кажуть у прес-службі рітейлера.
Читайте також:
Ощадбанк розповів, як військові та члени їхніх сімей можуть отримати додаткові гроші
Вже зовсім скоро: за воду доведеться платити більше: на скільки злетять тарифи
Будуть окремі цінники: АТБ підготував для українців спеціальні товари