Виявилося, що через роки класичний український автомобіль здатний випереджати сучасні машини
З кінця виробництва "Запорожці", і тим більше з початку серійного виробництва даної моделі пройшло вже величезна кількість років, однак, як з'ясувалося, де в чому ЗАЗ здатний давати фору і сучасним дорогим автомобілям. Про це повідомляє Інформаційний портал "Главком".
Що, здавалося б, спільного може бути у ЗАЗ-968 "Запорожець" і сучасного електрокара Tesla Model S? Справа в тому, що обидва автомобілі мають заднемоторной компонуванням двигуна, тобто капот в машинах знаходиться не над передньою віссю, як у більшості машин, а ззаду. Завдяки такій конструкторської особливості, багажник в обох автомобілях розташовується спереду.
У Білорусі автомобілісти звернули увагу на цю схожість машин і вирішили порівняти, у кого з автомобілів різних епох більш місткий передній багажник, тому вирішили провести виміри і виявити переможця.
В якості мірила обсягу багажника вирішили взяти упаковки консервів. Таким чином, для перемоги в конкурсі лідеру необхідно було вмістити в себе більше саме упаковок консервів, а не просто банок.
Як не дивно, переміг у даному змаганні радянський "Запорожець". Американський електрокар дозволяє власнику поставити в свій багажник всього 31 упаковку консервів, тобто 310 банок, а ось в багажник ЗАЗ-968 "Запорожець" вдалося вмістити цілих 36 упаковок, тобто 360 банок консервів.
Польща зібралася перекрити кордон із Україною
Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що в уряді розробляють закон, що забороняє покупку автомобілів.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали незвичайні і унікальні "Жигулі" з дерев'яним кузовом.
Також "Hyser" писав, що в уряді заявили про те, що в Україні почнуть виробляти рідкісний вид автомобілів.