У Міністерстві інфраструктури України виступили з новою заявою
Ні для кого не секрет, що самостійна автопроизводящая промисловість в Україні на сьогоднішній день знаходиться в деякому застої, однак, уряд докладає сили для того, щоб це виправити. Так, в Міністерстві інфраструктури України почали працювати на можливості для імпорту і виробництва водневих автомобілів в нашу країну. Відомство опублікувало проект наказу " Про затвердження змін у Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання. Закон опублікований на офіційному порталі Мінінфраструктури.
Крім питання водневих автомобілів, в даному документі також сказано, що деякі Конструкційні вимоги до транспортних засобів в Україні будуть перенесені до 2025 року. Це, зокрема, правила, що стосуються ременів безпеки, пристроїв освітлення та світлової сигналізації, а також дзеркал заднього виду.
У міністерстві пояснили, що відстрочка даних вимог введена для того, щоб підтримати національних виробників, імпортерів, дилерів, а також споживачів від підвищення вартості виробництва і кінцевої вартості автомобіля.
Крім того, в Міністерстві інфраструктури звертають увагу на те, що на сьогоднішній день в Україні відсутні вимоги до водневих автомобілів. Там заявляють, що машини, які в якості палива використовують водень, не завдають шкоди навколишньому середовищу, оскільки не викидають вуглекислий газ. Збільшення такого типу машин в Україні позитивно позначиться на стані навколишнього середовища в Україні.
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали цікавий "Запорожець" для відпочинку.
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку
Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у столиці засікли унікальну "Таврію" на німецьких номерах.
Також "Hyser" писав, що українським водіям пояснили, як часто потрібно міняти гальмівні колодки.