У мережі з'явилися фотографії експортної версії ВАЗ-2105, у якій були відмінності від радянської версії

З урахуванням того, наскільки сьогодні цінуються "капсули часу" — радянські автомобілі, які збереглися в ідеальному стані через десятки років, особливу цінність представляють експортні версії таких автомобілів, які випускалися набагато меншими тиражами. Користувач Livejournal "mexanizm"розповів про таку машину.

За його словами, нещодавно йому на очі попався цікавий автомобіль з малим пробігом і в майже ідеальному стані. Крім того, в автомобілі збереглися всі заводські опції. Цей автомобіль-Lada Nova, і на її прикладі він розповів, чим експортні версії радянських машин відрізнялися від оригінальних.

Lada Nova. Фото: Livejournal

Перше, що кидається в очі в експортній угорській версії "Жигулі" — хромована радіаторна решітка, на якій присутній шильдик з написом "Nova". Існує думка, ніби решітка залізна, проте на ділі це звичайний пластик з хромованим покриттям. Варто відзначити, що виконана решітка якісно, тому хромування досі в ідеальному стані.

Lada Nova. Фото: Livejournal

Популярні новини зараз

Так курячі ніжки ви ще не готували: рецепт простих та ароматний сосисок у духовці

Не пропустіть важливу виплату: хто з українців зможе отримати гроші на дрова

Це просто блаженство під картоплю: рецепт маринованого малосольного оселедця по-голландськи - це потрібно спробувати

Kyivstar, Vodafone та Lifecell приготуватися: тепер почнуться штрафи через відключення світла

Показати ще

Незважаючи на те, що серед багатьох експортних версій "Жигулів" "Нова" вважається найскромнішою, вона мала такі елементи як, наприклад, двірники на фарах. Правда, працюють вони не дуже ефективно, проте радянський автолюбитель навряд чи б побачив таке на своїх "Жигулях". По низу дверей і крил проклепані гумові молдинги.

Оригінальні бічні дзеркала тут замінені на дзеркала hagus німецького виробництва, які, треба сказати, прикрашають машину. У салоні присутня м'яка Оббивка дверей, а інерційні ремені безпеки встановлені на задньому ряду з заводу.

Під капотом машини встановлений 64-сильний двигун з ВАЗ-2101. Радіатор має Електровентилятор, а фари — гідрокоректор.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали, як "Запорожець" рекламували радянські маркетологи.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали незвичайний саморобний трактор на основі "Запорожця" і "Москвича".

Також "Hyser" писав, що Українська почала серйозну перевірку машин з європейськими номерами.