У мережі показали фотографії трактора, зібраного в Харкові, який відрізняється унікальною конструкцією
За радянські роки на території України було розроблено величезну кількість найрізноманітніших машина, від легкових автомобілів до сільськогосподарських тракторів, правда, велика їх частина не набула широкого поширення. Користувач Livejournal "mexanizm"розповів про унікальний трактор на гусеничному ходу.
На перший погляд, трактор, зображений на фотографії, нагадує модель Т-125, маловідомий колісний трактор Харківського виробництва, однак, він очевидно відрізняється наявністю гусениць.
Колісні Т-125 почали виробляти ще на початку 60-х роках минулого століття. У той момент в міністерствах ще не сформувалося чіткої думки на рахунок того, що на полях краще — колісний або гусеничний хід. Фахівці старого гарту заявляли, що гусениці в цьому сенсі корисніше, а колеса більше підходять для садів і роботи на овочевих полях.
Їм перечили інженери-новатори, які наполягали на тому, що колісна техніка здатна спокійно справляти з важкою роботою в полях. В кінцевому рахунку сперечаються прийшли до компромісу, мовляв, в полях знадобиться обидва види техніки. Тому, після того як почалося не найактивніше виробництв тракторів Т-125, була розроблена його гусенична версія, яка отримала індекс ДТ-125.
Урожай буде найбільшим серед сусідів: які 3 дерева потрібно висадити у листопаді і як правильно це зробити
Усі проблеми вирішаться до початку 2025 року: з якими знаками Зодіаку 2024 попрощається успіхом
Це мають зробити всі клієнти ПриватБанку до 1 грудня 2024 року: що потрібно встигнути
Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."
Варто відзначити, що хоч дві моделі схоже зовні, з технічної частини вони відчутно відрізняються. Наприклад, в гусеничному варіанті нова рама, проте двигун залишився той же — Дизельний ам-03 потужністю 130 к.с. знову ж таки, коробки передач і системи управління помінялися, в ДТ-125 прибрали роздавальну коробку, задній міст поміняли, переробивши його під гусениці, передавальні числа КПП поміняли, і всього у трактора було 8 швидкостей.
Модель успішно пройшла випробування, проте в масове виробництво її не пустили, втім, рівно, як і колісна версія. Ці моделі втілилися в пізнішій машині, зібраній Харківським заводом-наймасовішому Харківському тракторі Т-150, який мав дві версії — колісну і гусеничну.
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що умільці-автолюбителі перетворили "Жигулі" в стильний кабріолет.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали грамотно затюнингованный ЗАЗ-966 "Запорожець".
Також "Hyser" писав, що Volkswagen представив нове покоління свого флагманського мінівена-трансформера.