І знову ПриватБанк опинився в центрі скандалу. На фінустанову поскаржилася клієнтка, з рахунку якої зникли гроші. Причому гроші були викрадені з уже заблокованого рахунку.

Жінка під ніком viva2008 залишила свою скаргу на офіційному порталі Мінфіну.

Як розповіла клієнтка банку, на платіжній картці "Привату" у неї зберігалася велика сума грошей. В один із днів вона помітила, що з рахунку пропало 24 тисячі гривень. Їй вдалося з'ясувати, що дана сума знімалася з картки 10 травня трьома рівними платежами – по 8 тисяч гривень.

При цьому, як запевняє власниця картки, вона не отримувала ні SMS-повідомлень на підтвердження зняття грошей, ні телефонних дзвінків від банку.

Природно, помітивши таку пропажу, жінка насамперед звернулася в сам ПриватБанк, а також в кіберполіцію і звичайну поліцію. Однак, на звернення схвильованої клієнтки ПриватБанку перша реакція з'явилася лише через тиждень.

"За тиждень передзвонив тільки Приват, який доводив, що переведення було з мого телефону, хоча я їм говорила, що у мене інша модель телефону. А 28.05.2021 р. коли я звернулася в приват, мені сказали що у мене на карті по 00000 грошей. Як це може, поясніть люди!!! Із заблокованої картки пішли гроші. Хіба це не шахраї банку знімають???"- пише viva2008 (у прямій мові збережена орфографія).

Популярні новини зараз

ЗСУ під прицілом: чому тисячі військових залишають позиції і що приховує командування під виглядом СЗЧ

4 знаки Зодіаку, які підірвуть жовтень-2025: на кого чекає успіх, слава та гроші

Швеція та Фінляндія готуються до темряви: людей вчать, що робити, якщо світло зникне назавжди

Затримка зарплат в 2026: чи вистачить грошей, щоб українці не залишились голодними

Показати ще

На сайті Мінфіну пресслужба ПриватБанку дала коротку відповідь на гнівний пост клієнтки. Жінці пообіцяли зробити все можливе, щоб розглянути дане питання якомога швидше і розв'язувати проблему.

Варто відзначити, що інші відвідувачі порталу стали писати, що, очевидно, клієнтка комусь "подарувала" дані своєї карти, роблячи якусь покупку в Інтернеті. Однак пояснити цим зникнення грошей з уже заблокованої карти, все одно неможливо. Тому ситуація, звичайно, вимагає ретельної перевірки.

Раніше "Нyser" писав про те, що ПриватБанк додав ряд корисних функцій в "Приват24".

Також наш портал повідомляв, ПриватБанк запустив важливу послугу, яка стосується грошових переказів.

Нагадуємо, у відділеннях "Укрпошти" тепер не працюватимуть термінали ПриватБанку і Райффайзена.