В Україні останніми роками активно впроваджуються системи контролю швидкості, проте далеко не всі водії дотримуються правил.

Дехто примудряється маніпулювати камерами, знижуючи швидкість перед ними, а потім знову збільшуючи її після проїзду. Це дозволяє уникнути штрафів, але такий підхід завдає шкоди ефективності всієї системи.

Камера на дорозі, кадр з відео

Що ж робить Міністерство внутрішніх справ? Разом із народними депутатами вони розробили законопроект, який має вирішити цю проблему. Суть нового підходу полягає у вимірі середньої швидкості транспортного засобу між двома контрольними точками. Якщо ця середня швидкість перевищує встановлену норму, система автоматично фіксує порушення, що унеможливлює маніпуляції з прискоренням або гальмуванням біля камер.

Наразі в Україні діє близько 70 тисяч камер відеоспостереження. Однак, як зазначають експерти, система все ще працює без єдиного стандарту, що суттєво знижує її ефективність у виявленні порушників. Попри це зібрані відеоматеріали відіграють важливу роль у розкритті злочинів і навіть допомагають у розслідуваннях військових злочинів, скоєних російськими військовими на окупованих територіях.

Авто

Популярні новини зараз

Соковиті, хрусткі, незрівнянні: фаршировані кільця перцю на новий лад, рецепт

Капучіно за сотню: чому кава в Україні стрімко дорожчає — і це ще не межа

Потап пояснив, чому живе за кордоном і сказав, що не шкодує про це: "Немає відчуття, що я залишив батьківщину"

Гриби під парканом: як перетворити дачу на грибну ферму і не ходити в ліс

Показати ще

МВС налаштовано швидко внести зміни до законодавства, щоб не лише покращити систему контролю швидкості, а й мінімізувати можливості її обходу.

Читайте також:

Власників авто приголомшили: штрафуватимуть та позбавлятимуть прав за жести подяки.

Примхлива погода та проблеми з авто: коли таки міняти зимові шини на літні.