Австралійський бренд чоловічого одягу Politix вже назавжди залишив незабутній слід у світі моди. Вся справа в тому, що вони створили одяг на межі красивого та огидного. Більше того, предмет чоловічого гардеробу, зроблений в Австралії, виявився настільки унікальним у своєму роді, що відразу після презентації на австралійському шоу The Today Show опинився на сторінках Книги Гіннесса.
Так, художниця Памела Клеман-Пассі вирішила поєднати те, що раніше не поєднував ніхто. Вона вплела в бавовняну тканину волосся чоловічих вусів, а дизайнер Politix Пол Берден у результаті пошив з цього матеріалу однобортний костюм Mo-Hair з шовковою підкладкою.
"Волосся на голові, дійсно, виглядає красиво. Але волосся на тілі багато хто вважає відразливим. Мені дуже цікаві речі, які знаходяться на межі красивого і огидного, це лякає людей", - зазначила Клеман-Пассі.
Відомо, що для костюма було використане волосся з вусів та борід, які надала організація Sustainable Salons, що займається переробкою залишків волосся із салонів краси. Крім того, багато австралійців надсилали свої вуса художниці, дізнавшись про проект.
Варто зазначити, що костюм не підходить для постійного носіння і був створений, щоб привернути увагу громадськості з різних країн світу до проблем чоловічого здоров'я.
Справа в тому, що у 2016 році художниця та фотограф Памела Кліманн-Пассі втратила чоловіка, який програв битву з раком простати. Заглибившись у роботу після особистої трагедії, жінка почала шити одяг із волосся, і ось нещодавно презентувала до щорічного заходу Movember експериментальний костюм, зроблений із чоловічих вусів.
Урожай буде найбільшим серед сусідів: які 3 дерева потрібно висадити у листопаді і як правильно це зробити
Грінки - це минуле століття: рецепт салату "Шпротик", який стане зіркою новорічного столу
"Тисяча Зеленського": скільки українців отримають і чи вистачить на всіх грошей
Тіна Кароль не змогла обійтися без Світлани Лободи на концерті: "Хто така?.. Краще співатиму"
Унікальний одяг, вперше представлений на австралійському шоу The Today Show, побив не лише світовий рекорд, як поки що єдиний у своєму роді, тому отримав золоту нагороду Spikes Asia в галузі охорони здоров'я.
Слоган рекламної компанії незвичайного костюма – "Носі, щоби бути почутим".
Особливу увагу людей всього світу творці костюма з вусів хотіли привернути до найпоширеніших причин чоловічої смертності – раку органів репродуктивної системи, а також кількості самогубств, що зросла останнім часом.
Читайте також:
Поганий знак: Кейт Міддлтон зняла обручку. Усі завмерли в очікуванні
Українцям пообіцяли осінню надбавку до пенсії. Що відомо
Такого ви не куштували: найсмачніша намазка на хліб із кабачків. Рецепт