Став відомий секрет одного з найпопулярніших радянських автомобілів - "Москвича"

"Москвич" АЗЛК-412-один з найпопулярніших автомобілів радянського виробництва, цікавий в першу чергу своїм унікальним 1,5-літровим двигуном, який останнім часом часто "ріднять" з легендарною лінійкою моторів М10 від BMW. Про це повідомляє iнформаційний портал "Auto24".

В першу чергу варто відзначити, що двигун "Москвича" створювався з оглядкою на стандарти розвинених країн Європи, де минула модель "Москвич-408" мала успіх навіть з більш слабким мотором.

Новий двигун для 408 моделі і його версій в інших кузовах почали проектувати ще в 1951 році. Варто відзначити, що мотори для 407 і 408 моделі цілком відповідали вимогам свого часу, проте "Москвич-408" користувався особливою популярністю, тому інженери АЗЛК хотіли утримати увагу іноземних автолюбителів, своєчасно надамо їм нову машину з більш вдалим мотором. Забігаючи вперед, можна сказати, що зі своїм завданням двигун УМЗ-412 зі своїм завданням впорався, при тому, що саме і він становив різницю між 408 і 412 моделями.

Мотор поєднував в собі такі якості як висока літрова потужність, невелика вага і невелика витрата паливо. З іншого боку, його практично спортивні характеристики потрібні були далеко не всім.

Якщо ж звернутися до мотору BMW M115, який вважають спорідненим мотору "Москвича", то він вперше був продемонстрований в 1962 році, в момент, коли радянські інженери працювали над своїм мотором вже близько року. M115 згодом став "батьком" лінійки М10, якою були укомплектовані близько десяти моделей.

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Показати ще

Таким чином, німецький і радянський мотори обидва можна назвати хорошими, проте подібностей у них не більше, ніж у інших моторів того часу, а на ділі, заглиблюючись в технічні тонкощі, між ними можна знайти безліч відмінностей, таких як довжина ходу поршня, обсяг, Міжцентрова відстань циліндрів і так далі.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали, як виглядав прототип ВАЗівської вісімки.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що на українській дорозі помітили незвичайний"Запорожець" -кабріолет.

Також "Hyser" писав, що у мережі показали "Запорожець", перетворений на автомобіль"мисливців за привидами".