Сучасні машини стають дедалі технологічнішими, але іноді це грає з водіями злий жарт. Телеведучий шоу Wheeler Dealers Майк Брюер розповів про модель, яку він називає чи не найгіршою в історії з точки зору обслуговування — Audi A2.
За словами експерта, ця компактна німецька автівка започаткувала нову еру "закритого" автомобілебудування.
Власник навіть не може просто відкрити капот — замість нього передбачений лише маленький сервісний отвір для доливання рідини в омивач. Усе інше — під контролем офіційного сервісу.
Брюер називає це прямим наслідком "культури одноразових речей", коли замість ремонту автовласники просто купують нову машину. Колись, згадує він, автовласники ретельно дбали про своїх «залізних коней»: мили кожні вихідні, регулярно міняли масло та фільтри. Сьогодні ж, за його словами, навіть авто з пробігом у кілька місяців часто повертаються в жахливому стані — немиті, без жодного сервісного обслуговування.
Телеведучий переконаний: автовиробники навмисно ускладнили доступ до внутрішніх механізмів, сховавши їх під пластиковими панелями та захистами. І меседж простий — "не чіпайте, привезіть до нас і заплатіть» або «чекайте, поки зламається".
Сильне похолодання, сніг та шторм: погода несе різкі потрясіння – прогноз здивує
Мільйонні штрафи за одну пломбу: українцям масово виставляють космічні рахунки за газ
Полийте буряки солоною водою - і станеться те, про що мовчать агрономи
"Собака, яка не гавкала": Джеффрі Епштейн підставив Дональда Трамп на торгівлі людьми
Втім, є й гарна новина. Брюер вважає, що за правильного догляду авто можуть служити майже вічно. А відреставровані класичні машини з сучасними деталями взагалі здатні перевершити заводський ресурс. Нові матеріали для прокладок, водяних систем та гумових елементів роблять їх міцнішими, ніж будь-коли.
Читайте також:
Вибухова несподіванка під капотом: Peugeot відкликає сотні тисяч авто через смертельний дефект двигуна.
У Києві помітили рідкісний BMW, який у 90-х був швидший за Ferrari: таких лише 507 у світі (фото).
