Іноді навіть у нових автомобілів у рульовому колесі виникають прикрі стуки та неприємні вібрації.

Ці явища можуть дратувати водіїв і, що важливіше, призводити до серйозних проблем із транспортним засобом. Давайте розглянемо основні причини цих неприємних явищ докладніше.

Бруд на колесах: Нерідко вібрації в рульовому колесі можуть бути викликані повсякденним брудом, що проникає в порожнечі дисків. Конструкція деяких дисків який завжди враховує складності російських доріг. Восени глина, а взимку сніг та бруд можуть накопичуватися всередині коліс, викликаючи дисбаланс при обертанні. Одна з ознак такої проблеми — стукіт у кермі на малих швидкостях, що зникають при збільшенні швидкості. Вирішення цієї проблеми може бути простим: ретельне очищення внутрішньої сторони коліс.

Деформовані колісні диски: Якщо кермо б'є, це може бути наслідком деформації колісних дисків. Фахівці шиномонтажу стверджують, що сталеві диски зазнають цієї проблеми найчастіше. Вібрації можуть виникнути після попадання у вибоїну, але іноді деформовані диски можуть бути дефективними. Також причиною може бути неякісний ремонт дисків, покришок або неправильне зберігання шин. Діагностувати та усунути цю проблему можуть досвідчені водії, але у разі відсутності досвіду краще звернутися до шиномонтажу.

Погано відбалансовані колеса: Якщо кермо вібрує, можливо, колеса були неправильно відбалансовані після сезонної зміни покришок або ремонту шин. Різні маси коліс можуть призвести до вібрацій на середніх та високих швидкостях. Їздити з небалансованими колесами може призвести до пошкодження шин та елементів підвіски. Виправити цю проблему можна у шиномонтажній майстерні. Якщо вібрації виникли відразу після відвідин шиномонтажу, варто розглянути варіант звернення до іншої майстерні.

Некоректне затягування болтів: Нерівномірно затягнуті або ослаблені колісні болти можуть стати ще однією причиною тремтіння керма. Нерівномірне затягування болтів може спричинити перекіс при обертанні колеса, а ослаблені болти можуть призвести до "стрибків" колеса на маточині. Зазвичай ця проблема проявляється на середніх та високих швидкостях. Досвідчені водії знають, що правильно затягувати гайки або болти слід послідовно, навпроти одного. Це необхідно робити поступово, центруючи колесо і бажано робити це, коли автомобіль знаходиться на витягі. Якщо у вас немає досвіду, краще звернутись до автосервісу.

Популярні новини зараз

Лимон для схуднення не вранці, а перед сном: як правильно вживати, щоб кілограми танули

Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Показати ще

Зношування кермового механізму: Вібрація в кермі може виникнути через знос елементів підвіски або кермового механізму. Биття під час руху нерівною місцевістю може свідчити про пошкодження рульової рейки. Зазвичай у рульовій рейці першими виходять з ладу втулки. Вібрації при поворотах можуть вказувати на зношування шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУСів) або на поломку сайлентблоків передніх важелів. У таких випадках необхідний огляд та ремонт кермового керування.

Важливо розуміти, що будь-яка вібрація це сигнал до того, що з автомобілем щось не так.

І починати вирішувати проблему слід якомога раніше, щоб уникнути серйозніших наслідків. Власникам автомобілів варто пам'ятати, що відстрочений ремонт може призвести до складніших проблем і, зрештою, до аварії.

Читайте також: