Побоювання з приводу керування з майже порожнім паливним баком та його впливу на електродвигун паливного насоса були темою обговорення серед водіїв. Давайте розглянемо деякі з цих проблем:

Робота сухого паливного насосу.

Сучасні паливні баки мають внутрішні перегородки, що запобігають припливу та виливу палива. Паливний насос, розташований у чашці всередині бака, призначений для запобігання нестачі палива в нормальних умовах водіння.

Насос розташований близько до дна бака та забезпечує ефективну подачу палива. Насос з більшою ймовірністю всмоктує повітря, коли палива дуже мало.

Іскристі щітки.

Це правда, що щітки електродвигуна паливного насоса можуть іскрити, якщо вони висохнуть. Однак концентрація парів бензину всередині бака значно перевищує стехіометричну формулу, необхідну для згоряння.

Популярні новини зараз

Так курячі ніжки ви ще не готували: рецепт простих та ароматний сосисок у духовці

Скільки тепер доведеться платити навіть за стару квартиру: що потрібно знати про нові податки

Так вміли лише наші бабусі: рецепт корисних та смачних квашених помідорів на зиму

Вони розлітаються за кілька годин: рецепт лінивих пиріжків з капустою на сковорідці

Показати ще

Це означає, що суміш усередині бака занадто багата, щоб спалахнути, і іскри від щіток не викликають займання. Більше того, якщо ваш автомобіль працює на дизельному паливі, ймовірність спалаху ще менша.

Паливні баки та корозія.

Більшість сучасних автомобілів мають паливні баки із пластику, який не іржавіє. Навіть якщо в автомобілі є металевий бак, він зазвичай покритий антикорозійним матеріалом.

Ці покриття досить міцні, і наявність невеликої кількості води в баку навряд чи призведе до того, що він заіржавіє раніше за інші частини автомобіля. Якщо вас турбує наявність води у баку, для вирішення цієї проблеми можна використовувати осушувач палива.

Вплив на паливний насос.

Якщо паливний бак вашого автомобіля майже порожній, насос може продовжувати працювати протягом кількох секунд після вимкнення двигуна, щоб переконатися у достатньому тиску у паливопроводах.

Після цього насос автоматично зупиниться. Насос не завдасть суттєвої шкоди через короткочасну роботу без палива. Проведений фахівцями експеримент показав, що насос може продовжувати роботу навіть після надмірного нагрівання за рахунок штучного гальмування.

Таким чином, хоч і не рекомендується їздити з майже порожнім паливним баком, щоб уникнути нестачі палива, побоювання з приводу пошкодження електродвигуна паливного насоса або заподіяння шкоди баку через низький рівень палива, як правило, необґрунтовані для сучасних автомобілів.

Конструкція та матеріали, що використовуються в сучасних паливних системах, призначені для запобігання подібним проблемам.

Читайте також:

Як хитрі автомеханіки "розводять" водіїв на СТО: названо 8 хитрощів, на які може потрапити кожен

За це розплатиться вся ваша родина: чому не можна вбивати павуків і виганяти їх із дому

Вони себе добре зарекомендували: названо 10 найнадійніших моделей Volkswagen.