У народі кажуть "будь-яка машина любить господарські руки". І справді, ніхто не віднесеться так до вашого майна, як ви самі. До того ж, якщо полагодити машину самостійно, то не доведеться витрачатися на дорогі послуги СТО. А ще багато автовласників не люблять звертатися до фахівців, адже дуже часто трапляються ремонтники, які просто розводять клієнтів на гроші.

Так, усі автовласники хоча б раз, але стикалися на СТО із явним "викачуванням" грошей, коли працівник сервісу нав'язував відверто непотрібні маніпуляції та дорогі запчастини. У таких випадках фахівці рекомендують вислухайте аргументи, оглянути проблемні місця, а після цього поїхати в інший сервіс на контрольну діагностику.

Буває й так, що на СТО заявляють, що зможуть взяти машину на ремонт тільки після повної діагностики. І більшість водіїв погоджуються на неї, хоч перевірка стану автомобіля – платна процедура. А за фактом часто виявляється, що її проведення є лише формальним.

А ще щоб змусити клієнта заплатити більше, працівники СТО можуть наполягати на необхідності промити форсунки, замінити моторне масло, антифриз чи гальмівну рідину. Нерідко вмовляють перевірити сход-розвал, навіть якщо не було аварій та сильних ударів.

Націнка на запчастини – ще одна можливість обдурити довірливого водія. Вся справа в тому, що за порятунок від необхідності бігати по магазинах у пошуках необхідного, все пропонується на СТО, але на 30-50% дорожче.

Крім того, недобросовісні майстри не бачать нічого поганого в тому, щоб зняти з автомобіля нову деталь, а на її місце поставити уживану.

Популярні новини зараз

Рецепт епічного курячого делікатесу: чупси, від яких пальчики оближеш

Платитимемо навіть за воду з власної криниці? Українці зацікавлені, як туди підключать лічильники

Легкий та бюджетний: салат з буряка, який "зникає" зі столу за хвилину, автор рецепту досі невідомий

Мільйонні штрафи за одну пломбу: українцям масово виставляють космічні рахунки за газ

Показати ще

Додаткову плату на СТО можуть також нарахувати за демонтаж деталі, зламаною під час ремонту. Але це має обов'язково узгоджуватися із клієнтом. Справа в тому, що іноді кріплення настільки сильно іржавіють і прикипають, що зняти їх можна лише болгаркою. Така операція потребує додаткових зусиль, тому її зазвичай оцінюють дорожче на 10 відсотків.

Ну і наостанок найважливіший прийом непорядних працівників - відремонтувати машину так, щоб через деякий час вона знову почала барахлити. У результаті водієві доводиться знову звертатися до автомайстерні та платити гроші. А потім – ще й ще. Тобто працівники СТО навмисне підсаджують клієнта на ремонтну "голку" і тим самим забезпечують собі постійний заробіток.

Читайте також:

Жаль, що його не випускають: як міг би виглядати сучасний український позашляховик ЛуАЗ

Спробуйте вгадати з першого разу: чому автомобілі Ferrari фарбують у червоний колір

За нього просять 30 тисяч євро: у Європі продають унікальний ЗАЗ, який майже не їздив

Вас точно зупинять: водіям назвали 5 речей, які так і приваблюють поліцейських