У маркетингу вважається найвищим досягненням, коли бренд стабільно асоціюється з популярним висловом чи певним кольором. При цьому ніхто не заперечуватиме, що за одними автомобільними марками закріпилися стійкі колірні асоціації, а інші машини складно "пізнати" навіть за добре помітними логотипами. І всі знають, що автомобілі Ferrari – це щось особливе.
Ferrari - італійська компанія, що випускає спортивні та гоночні автомобілі, що базується в Маранелло. При цьому компанія завжди спонсорувала гонщиків та виробляла гоночні автомобілі.
Ще б пак, на думку багатьох обізнаних людей все життя засновник компанії Енцо Феррарі обожнював автоперегони. Так, гоночна команда Ferrari - єдина на сьогоднішній день, яка брала участь у всіх без винятку гонках Гран за формулою 1. Довгий список її перемог досі служить мірилом, яким оцінюють свій успіх інші команди.
Так, 1908 року на "Гран-прі Болонья" був присутній майбутній засновник відомої італійської марки спорткарів. У ті роки кожній країні було присвоєно свій колір, що наноситься на автомобілі. Наприклад Англія – зелений (цю традицію досі дотримуються Jaguar, Bentley та Aston Martin), Німеччина – білий (після низки руйнівних перемог Mercedes став використовувати сріблясто-білий і він досі залишився в каталозі квітів нового автомобіля цього бренду), а у Італії якраз був червоний, яскравий колір.
Енцо Феррарі, будучи полум'яним італійцем, настільки був патріотом своєї країни, що вибір на користь насиченого томатного кольору був очевидним.
Перший червоний Ferrari – 125 Sport 1947 року. З цього моменту на всіх цивільних машинах компанії переважав колір названий - Rosso Corsa.
Грінки - це минуле століття: рецепт салату "Шпротик", який стане зіркою новорічного столу
Вигадав суїцид, бо було нудно: українець вирішив оригінально запросити поліцію на чай
Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців
Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."
Читайте також: