У 1970 році культова «Ластівка» була втілена в життя завдяки майстерності геніального творця і вирішувача проблем Пантелея Заблуди.
Цей автомобіль швидко завоював популярність і залишив свій слід на вітчизняній автомобільній сцені, заробивши кілька добрих і заслужених похвал.
Подорож «Ластівки» розпочалася на запорізьких заводах, але з початковими труднощами довелося зіткнутися під час реєстрації у ДІБДР.
За правилами СРСР дозволялися саморобні автомобілі завдовжки до 3,5 метра, а седан, створений Заблудою, розтягувався до 4,2 метра. Ця невдача змусила Заблуду пройти три серйозні зміни у конструкції, що зрештою призвело до встановлення під капотом 1,1-літрового двигуна ВАЗ.
Без світла по 20 годин: експерт розповів, що це не про майбутнє, а зараз
Основні помилки при висадці тюльпанів восени: зробите це і залишитеся без квітів
Вони дуже хочуть приховати це: "грішки" кожного знака Зодіаку
Графіки відключень світла та газу: українців попередили про гіперскладну зиму
Цей двигун розганяв автомобіль до пристойної швидкості 130 км/год, а пробіг, як повідомлялося, сягав 100 000 кілометрів.
Примітно, що саморобні автомобілі продовжують розбурхувати уяву любителів в Україні. Наприклад, нещодавно на ринку Волновахи з'явився характерний позашляховик у американському стилі.
Кілька років тому чарівне купе «Іскра» було доступне для покупки в Криму, демонструючи чарівність унікальних, саморобних автомобілів у цьому регіоні.
Читайте також:
Хороша новина: у яких будинках не відключатимуть електрику. Повний список
Про це не всі знають: як насправді потрібно прогрівати машину в холодну пору