Якщо ваш двигун "п’є" літр оливи на тисячу кілометрів – це не просто неприємно, це справжній сигнал тривоги для вашого гаманця.
А виробники часто знизують плечима: мовляв, "це нормально". Насправді причина завжди одна – конструкційні слабкості або погані деталі, що не витримують навантаження.
Видання Interia склало свій чорний список моторів, які краще обходити стороною.
Volkswagen TSI (2008–2012) – версії 1.4, 1.8 та 2.0 могли споживати до 1,5 літра на тисячу кілометрів. Турбовані агрегати «гарячі» не лише на трасі, а й для вашого масляного бюджету.
BMW V8 N63 та S63 (до 2013 року) – між циліндрами розташовані турбіни, що перегрівають двигун, і він безжально «п’є» оливу.
Сара Мішель Геллар повертається у "Баффі", але з неочікуваною роллю: фанати в захваті
Продавала пиво і зважувала людей: Злата Огнєвіч розкрила несподівану правду про свої перші заробітки
Малиновий мохіто, який продовжить смак літа: рецепт наптка, доки не стало занадто холодно
Теплі дні закінчуються: коли вересень раптово "вдарить" морозом в Україні, прогноз погоди на осінь
Opel Ecotec 1.6–1.8 – офіційно допускав витрати до 0,7 літра.
Toyota ZZ-сімейство (початок 2000-х) – Corolla та Avensis страждали через проблемні кільця, доводилося розширювати гарантію.
Honda VTEC – спортивна конструкція не терпить спокою: на обертах під 8000 мотори «забирають» півлітра оливи.
Французи та італійці теж не святі: Peugeot, Citroën, Fiat і Alfa Romeo потрапили в рейтинг через високі витрати та проблеми з нагаром і мастилом.
Навіть легендарний дизель 1.9 TDI після пробігу понад пів мільйона кілометрів починає «пити» оливу, що вже вважається природним зносом.
Що робити водію:
- Перевіряти рівень оливи кожну тисячу кілометрів.
- Тримати в багажнику літрову каністру оливи.
- Можна перейти на густіший склад (5W-40 або 10W-40 замість 5W-30).
- Капітальний ремонт з новими кільцями має сенс лише на авто з невеликим пробігом; для інших – доливати і жити далі.
Головне – не чекати, поки загориться лампа на панелі. Інакше буде занадто пізно.
Читайте також:
Tesla стане "нулем" у світі авто: новий електрокар BMW із запасом ходу 800 км затьмарить Audi Q6 та Mercedes GLC.
Шок у світі авто: сотні нових BMW покинуті на парковці – хто винен.