Mondelez, що є одним з найбільших виробників кондитерських виробів і снеків, має намір підвищити ціни на свою продукцію. Зростання цін пов'язане зі збільшенням собівартості.
Про це заявив віце-президент з управління категорією "кондитерські вироби" Mondelez International в регіоні Східна Європа Євген Капустін, пише biz.censor.net, повідомляє Главком.
За словами Капустіна, виробляти змушений піти на такий крок і підвищити ціни на продукцію через інфляцію. Він додав, що минулого року закупівельні ціни збільшилися на 50%.
Капустін зазначив, що всім відомо, що зараз спостерігається Глобальна інфляція. На жаль, інфляція відбувається майже у всіх товарних категоріях. Все це має значний вплив на закупівельні ціни, які за останній рік зросли на 20-30%, а іноді – навіть на 50%.
За словами топ-менеджера, виробник змушений підвищувати ціни на продукцію через зростання цін на сировину, щоб не втрачати якість продуктів.
Капустін зазначив, що така ситуація зараз спостерігається в багатьох країнах світу. Якщо країни Східної Європи вже не здивуєш інфляцією в 7-10%, то для західних ринків такі показники інфляції є шоком. Західні виробники змушені закуповувати молоко за вищими цінами, а також цукор, какао-боби.
Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Капустін додав, що зараз інфляція є певним наслідком нової реальності.
Mondelez International є одним з найбільших світових виробників снеків і кондитерських виробів, який працює більш ніж в 160 країнах. Бізнес Mondelez в Україні представлений приватною акціонерною компанією "Монделіс Україна".
До складу компанії в Україні входять Тростянецька кондитерська фабрика і дочірнє піжприємство "Чіпси Люкс".
На сьогоднішній день "Монделіс Україна" реалізує продукцію під такими торговими марками: "Корона", Milka, "Ведмедик Барні", Tuc, "Belvita!" Доброго ранку!", "Люкс", Halls, Dirol, Picnic.
Деякі експерти прогнозують, що в середньому кондитерські вироби можуть подорожчати на 10-15%. Також експерти не можуть дати більш точних прогнозів для галузі, бо на цінову політику впливає багато факторів.
Істотний вплив може надати енергетична криза, яка може накрити Європу. В Україні виробники кондитерської галузі не опинилися в списку галузей, які можуть скористатися пільговими цінами на блакитне паливо.
Раніше "Hyser" повідомляв, що українців готують до нових цін на продукти в 2022 році.
Наш портал писав, що українців "розводять" на цукерках у супермаркетах: як не переплачувати.
Нагадаємо, що в Україні знову дорожчають стратегічні продукти.