Mondelez, що є одним з найбільших виробників кондитерських виробів і снеків, має намір підвищити ціни на свою продукцію. Зростання цін пов'язане зі збільшенням собівартості.

Про це заявив віце-президент з управління категорією "кондитерські вироби" Mondelez International в регіоні Східна Європа Євген Капустін, пише biz.censor.net, повідомляє Главком.

За словами Капустіна, виробляти змушений піти на такий крок і підвищити ціни на продукцію через інфляцію. Він додав, що минулого року закупівельні ціни збільшилися на 50%.

Капустін зазначив, що всім відомо, що зараз спостерігається Глобальна інфляція. На жаль, інфляція відбувається майже у всіх товарних категоріях. Все це має значний вплив на закупівельні ціни, які за останній рік зросли на 20-30%, а іноді – навіть на 50%.

За словами топ-менеджера, виробник змушений підвищувати ціни на продукцію через зростання цін на сировину, щоб не втрачати якість продуктів.

Капустін зазначив, що така ситуація зараз спостерігається в багатьох країнах світу. Якщо країни Східної Європи вже не здивуєш інфляцією в 7-10%, то для західних ринків такі показники інфляції є шоком. Західні виробники змушені закуповувати молоко за вищими цінами, а також цукор, какао-боби.

Популярні новини зараз

Труднощі - їхня стихія: які знаки Зодіаку найбільш стресостійкі, а хто швидко ламається

Нові субсидії для українців: хто отримає хорошу додаткову допомогу грошима

Індексація та надбавки: якими будуть пенсії у 2025 році

Хто не зробив запаси - "розориться": скільки коштуватиме картопля найближчим часом

Показати ще

Капустін додав, що зараз інфляція є певним наслідком нової реальності.

Mondelez International є одним з найбільших світових виробників снеків і кондитерських виробів, який працює більш ніж в 160 країнах. Бізнес Mondelez в Україні представлений приватною акціонерною компанією "Монделіс Україна".

До складу компанії в Україні входять Тростянецька кондитерська фабрика і дочірнє піжприємство "Чіпси Люкс".

На сьогоднішній день "Монделіс Україна" реалізує продукцію під такими торговими марками: "Корона", Milka, "Ведмедик Барні", Tuc, "Belvita!" Доброго ранку!", "Люкс", Halls, Dirol, Picnic.

Деякі експерти прогнозують, що в середньому кондитерські вироби можуть подорожчати на 10-15%. Також експерти не можуть дати більш точних прогнозів для галузі, бо на цінову політику впливає багато факторів.

Істотний вплив може надати енергетична криза, яка може накрити Європу. В Україні виробники кондитерської галузі не опинилися в списку галузей, які можуть скористатися пільговими цінами на блакитне паливо.

Раніше "Hyser" повідомляв, що українців готують до нових цін на продукти в 2022 році.

Наш портал писав, що українців "розводять" на цукерках у супермаркетах: як не переплачувати.

Нагадаємо, що в Україні знову дорожчають стратегічні продукти.