У столиці України може зупинитися один з найдоступніших видів громадського транспорту
Про те, що з введенням посилених карантинних обмежень, всі міські маршрутки зобов'язані обслуговувати тільки пасажирів зі спеціальними перепустками, і з цієї причини приватні перевізники зазнають величезних збитків, в інтерв'ю виданню "Факт"розповів голова" Асоціації перевізників Києва та Київської області" Ігор Моїсеєнко.
За словами Моїсеєнка, через те, що жителям столиці так і не видали достатню кількість спеціальних перепусток, і не всі громадяни змогли перейти на віддалений формат зайнятості, а на роботу добиратися так само необхідно, між водіями та пасажирами постійно виникають конфлікти, внаслідок чого як водії, так і технічний персонал відмовляються працювати в подібних умовах і звільняються.
Крім цього, негативно на ситуацію почали реагувати постачальники автомобільного палива і запасних частин: постачання можливе тільки за попередньою оплатою, через те, що у підприємців виникають сумніви в платоспроможності перевізників. Також водії відмовляються виходити на роботу через неповну наповненість салону маршрутних таксі, що не дозволяє заробляти кошти навіть на оплату витраченого пального.
Не реагують на критичну ситуацію і в КМДА, куди "Асоціація перевізників" неодноразово зверталася з проханням розв'язати проблеми, щоб приватним перевізникам не довелося повністю зупиняти свою роботу, що досить ймовірно, враховуючи всі вищеописані фактори.
Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців
Польща зібралася перекрити кордон із Україною
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі
Підтвердив такий ймовірний результат і економіст Олексій Кущ, підкресливши, що перевізники цілком в змозі зупинити роботу на місяць, тому, що швидше за все заздалегідь накопичили кошти й можуть собі це дозволити.
Враховуючи, що комунального громадського транспорту в Києві майже немає, або ж він просто в недостатньо нормальному стані, що не відповідає потребам громадян, у разі зникнення "маршруток", комунальний транспорт просто не зможе впоратися з цією виниклою проблемою, і, в підсумку, страждатимуть прості українці
До слова, раніше "Hyser" писав про те, як можна відрізнити підроблений спеціальний пропуск від справжнього.
Також раніше наш портал повідомляв про те, що "Укрзалізниця" і Національна поліція почали спільні рейди в пошуках порушників правил карантину серед пасажирів поїздів.
А до цього ми розповідали про те, що мер Києва роз'яснив, в якому випадку в місті можуть оголосити надзвичайний стан.