Один з клієнтів ПриватБанку поскаржилася на те, що фінустанова без попередження зняла з карти величезну комісію за оплату однієї з послуг.
Про це незадоволений клієнт написав на офіційному порталі Мінфіну.
Так, за словами чоловіка, в середу, 17 березня, він оплачував митні послуги. Йому необхідно було заплатити 43 500 гривень, під час платежу була вказана сума комісії в розмірі 200 гривень.
Також чоловік уточнив, що вирішив оплатити платіж кредитними коштами. У його платежі сума комісії не змінилася, але в підсумку з рахунку було списано зовсім іншу суму.
Один з користувачів в коментарях зазначив, що така велика комісія була через те, що платіж оплачувався кредитними коштами.
Надя Дорофєєва показала Позитива так, як його не бачила навіть дружина: "Я вже не можу співати"
Софії Ротару більше немає: відомий музикант розповів, чому зникла легенда
Леся Нікітюк зізналась, що відмовляють ноги: "Напердів мені на 5 тисяч"
Помідори в маринаді: яскрава закуска, яка врятує ваш шашлик та настрій після тижня дощів
Так при оплаті кредитними коштами з картки "Універсальна" списується комісія в розмірі 3%, а з "Преміальної" - 2%.
Раніше "Нyser" писав про те, що Національний банк України виявив у роботі Приватбанку порушення.
Також наш портал повідомляв, у Національному банку пояснили, кому і в яких випадках можуть блокувати банківські перекази.
Нагадуємо, на сайті ПриватБанку знову стався збій, через який постраждала одна з клієнток фінустанови.