На сайті ПриватБанку знову стався збій, через який постраждала одна з клієнток фінустанови.

Повідомлення обуреної клієнтки з'явилося на сайті Мінфіну.

За словами жінки, вона допустила стандартну помилку - перерахувала гроші з однієї своєї картки на іншу, але карта "Привату" виявилася закритою. В іншій би ситуації гроші повернулися б назад. Однак через збій в системі Приватбанку сталося щось абсолютно непередбачуване...

"Сьогодні зі мною стався рутинний факап - перерахувала з одного банківського додатка собі гроші на свій же рахунок в іншому банку. Факап полягав у тому, що я не дивлячись на реквізити кинула гроші на закриту карту. Здавалося б ситуація під контролем, платіж не прийде на закритий рахунок, і повернеться в банк-відправник.
І далі ситуація розвивалася стрімко", - написала обурена жінка.

За її словами, ПриватБанк, виявивши, що карта одержувача закрита, надіслав повідомлення про відмову в зарахуванні через неправильні реквізити. Ну а після з разу в раз намагався повторити операцію, яка свідомо приречена на провал.

"Логічним було б повернути гроші в банк-відправник (ну так принаймні діяв би адекватний ШІ) - ну не відкриється ж заново закрита карта з тими ж реквізитами, правда? Якого результату вони очікують від повторення операції зарахування на закриту картку? Чому не повернуть гроші в банк відправника і не залишать труп закритої дебетної картки в спокої? На це питання відповіді я так не почула", - повідомила клієнтка банку.

Популярні новини зараз

Дітей тепер можуть не випускати за кордон: що змінилося

Мобілізація посилюється: скільки ще українців призвуть найближчим часом

Геловін вже завтра: що заборонено робити 31 жовтня та які є обряди

Замочіть озиму цибулю перед посадкою: що найкраще використовувати для цього

Показати ще

Як вона зазначила, за 10 годин ПриватБанк залишив їй 50 повідомлень про відмову в зарахуванні на закриту карту. Жінка дзвонила на гарячу лінію і просила скасувати операцію.

На щастя, їй попався оператор, який встановив, що проблема була в збої системи, її заявку прийняли й пообіцяли усунути проблему.

"Сьогодні вранці (11 березня - Ред.) ПБ визнав існування технічного збою на своєму боці. Сподіваюся протягом дня це вирішиться", - написала жінка.

Раніше "Нyser" писав про те, що Національний банк України виявив у роботі "Приватбанку" порушення.

Також наш портал повідомляв, ПриватБанк без попередження залишив клієнта останніх копійок.

Нагадуємо, один з клієнтів Приватбанку написав, що через відключення живлення банкомату при транзакції у нього з рахунку списали 3 тисячі гривень, але він їх не отримав.