Клієнт поскаржився на блокування платежу з інтернет-картки
ПриватБанк є одним з найбільших банків України, послугами якого користуються мільйони громадян. Нерідко в клієнтів виникають труднощі з використанням послуг і сервісів фінустанови. Так, один з клієнтів поскаржився на блокування платежу з інтернет-карти. Відповідний відгук опублікований на сайті minfin.
За словами клієнта він хотів здійснити оплату за послуги медіасервісу MEGOGO з інтернет-картки. Сума платежу становила 99 гривень і дана сума була на рахунку, однак платіж не був пропущений. Чоловік відразу ж звернувся на підтримку, де йому повідомили, що оплата в інтернеті сервісу MEGOGO інтернет-картою від ПриватБанку не можлива.
На проблему відреагував представник Приватбанку і пояснив клієнту, як діяти в даній ситуації.
"Нам дуже шкода, що ви не змогли здійснити бажану операцію.
Хочемо пояснити, що за вказаною операцією в банк надходить запит на створення операції за окремим токеном (віртуальним рахунком) карти, що не допускається для інтернет-картки.
Також, через те, що торгова точка використовує термінал іншого банку, на його налаштування може вплинути тільки магазин, який його використовує. В даний час банком розроблена можливість створення digital карток за допомогою Приват24", - написав представник фінустанови.
Клієнту пояснили, що для замовлення карти потрібно перейти в оновлену версію Приват24, потім увійти в обліковий запис. Далі потрібно вибрати пункт" гаманець", додати карту і вибрати"Digital карта". Після створення карти можна без комісії переказувати гроші з інтернет-карти на digital карту"універсальна".
Раніше портал Hyser повідомляв, що у Приватбанку пояснили чому блокують карти.
Також портал Hyser інформував, що Національний банк України виявив порушення в роботі Приватбанку.
Крім того портал Hyser інформував, що клієнти ПриватБанку все частіше скаржаться на збої в терміналах. Через некоректну роботу терміналів частина сплачених грошей не відображається.