Посилки будуть упаковувати за новими правилами
"Нова пошта"вже 20 років надає українцям логістичні послуги. Компанія не стоїть на місці і постійно працює над поліпшенням якості послуг, що надаються, зокрема, упаковування посилок. Так, компанія "Нова пошта" на своїй сторінці в facebook повідомила про зміну правил пакування.
У компанії прийняли рішення переглянути правила пакування посилок. Якщо раніше для транспортування надавалася негабаритна техніка в заводській упаковці (коробці), то до неї пропонувалася ще одна гофрокартонна коробка. Відповідно для багатьох клієнтів це створювало свої незручності і розбіжності зі співробітниками компанії. "Нова пошта" скасувала вимогу по додатковій коробці. Тепер, наприклад, чайник можна відправити в оригінальній товарній коробці.
Єдина вимога до клієнта, щоб відправлення було надійно зафіксовано і захищено всередині. В іншому випадку під час транспортування існує ризик його пошкодження. Також в компанії нагадали клієнтам, що в разі втрати заводського пакування, співробітники відділення завжди можуть упакувати посилку у фірмову коробку.
Крім того з лютого компанія поліпшила якість обслуговування клієнтів у відділеннях. Тепер відділення компанії обладнані сучасними терміналами зі сканерами, які здатні зчитувати інформацію з 6 сторін коробки, автоматично визначати вагу і географічний напрямок посилки. Таке нововведення на думку представників компанії, дозволить прискорити процес оформлення відправлень, що заощадить час клієнтів і запобіжить виникненню черг.
Раніше портал Hyser повідомляв, що "Укрпошта" потрапила в мовний скандал. Співробітниця компанії відмовила Клієнту в обслуговуванні українською мовою і на додачу нахамила.
Також портал Hyser інформував, що клієнтам "Нової Пошти" розповіли, як заощадити на пересиланні відправлень.
Крім того портал Hyser писав, що "Укрпошта" потрапила в скандал через випуск марок, приурочених 23 лютого.